شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ساعت ۷:۱۱

برگزار ی باشکوه مراسم ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان ترامپ است

معاون فرماندار شهرستان اسفراین گفت: با توجه به گزافه گویی های رئیس جمهور آمریکا باشکوه برگزار شدن مراسم این روز مشت محکمی بر دهان ترامپ خواهد بود.
برگزار ی باشکوه  مراسم 13 آبان مشت محکمی بر دهان ترامپ است,

 پرویزی معاون فرمانداری شهرستان اسفراین  با گرامی داشت یوم الله 13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار و تسلیت ایام اربعین گفت : با توجه به تحولات منطقه و گزافه گویی های رئیس جمهور آمریکا باید مراسم یوم الله 13 آبان با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود تا مشت محکمی بر دهان ترامپ باشد.

وی در ادامه همکاری همه دستگاه ها را با متولیان برگزاری مراسم 13 ابان خواستار شد و گفت این مراسم باید باشکوه برگزار گردد و این امر مستلزم برنامه ریزی و همکاری همه دستگاه ها است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیز با گرامی داشت یاد و خاطره 36000 دانش آموز شهید و 5000 فرهنگی شهید گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون خیانت های زیادی از سوی دولت آمریکا بر ملت ایران شده است و به همین خاطر ما باید مراسم یوم الله 13 آبان را با شکوه تر از سال های قبل برگزار نماییم

 اکرامی فر در ادامه گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از ساعت ۹ صبح  شروع و از میدان امام خمینی(ره) تا خیابان جانبازان خواهد بود.

 

 

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک