شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۷۹۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ - ساعت ۶:۱۷
فردا ۸آبان انجام می شود،

حضور هیات تجاری پاکستانی در خراسان شمالی

 رییس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از حضور هیاتی 24 نفره از تجار پاکستان فردا در استان خبر داد و گفت: نشست مشترک هیات پاکستانی با تجار استان در راستای افزایش مراودات تجاری تشکیل می شود.
حضور هیات تجاری پاکستانی در خراسان شمالی,

محمد صمدی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک با اعلام این خبر افزود: این هیات تجاری 24 نفره از سرکنسول ،تجار و بازرگان پاکستانی  تشکیل شده است.

 

وی از مهم ترین اهداف این سفر را گسترش روابط تجاری و اقتصادی استان خراسان شمالی درزمینه های توسعه صادرات محصولات کشاورزی و واردات مورد نیاز و سرمایه گذاری مشترک با کشور پاکستان عنوان کرد.

 

وی برقراری تعاملات در زمینه ماشین آلات کشاورزی، برنج و محصولات کشاورزی را از  موضوعات مورد نظردر این نشست  مشترک ذکر کرد.

 

صمدی به برنامه های پیش بینی شده  این سفر تجاری به خراسان شمالی اشاره کرد و از جمله این برنامه ها دیدار هیات تجاری پاکستان با هیات رئیسه اتاق بازرگانی استان و جمعی از مدیران کل و تجار و بازرگانان خراسان شمالی و اعضای اتاق مشترک بازرگانی بین ایران و پاکستان اعلام کرد.

 

گفتنی است این جلسه فردا 8 آبان ساعت 11 صبح در محل سالن اجتماعات سازمان برنامه و بودجه استان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ب

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک