جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ساعت ۵:۴۰
در ۶ ماه نخست سال جاری،

تولد های ثبت شده جاجرم دو نیم برابر فوتی ها است

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان جاجرم ابراز داشت: در شش ماه نخست سال درشهرستان جاجرم تعداد 260 زاد و ولد صورت گرفته است و صد نفر هم فوت کرده اند.
تولد های ثبت شده جاجرم دو نیم برابر فوتی ها است,

به گزارش عصر اترک به نقل از پایگاه خبری جاجرم، بی باک رئیس اداره ثبت احوال شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار  ابراز داشت: شهرستان جاجرم در شش ماه نخست سال تعداد 260 زاد و ولد صورت گرفته است. و صد نفر هم فوت کرده اند.

وی با بیان اینکه درنیمه اول سال 96، تعداد 166 ازدواج در شهرستان  ثبت شده است  گفت: والدین جاجرمی در این دوره آماری به ترتیب نامهای محمد، امیرحسین ، امیرعلی ، ابوالفضل ، علی رابرای فرزندان پسر انتخاب کرده اند.

 بی باک افزود: نام های فاطمه، زهرا، ریحانه، نازنین زهرا و هلما  به ترتیب بیشترین نام های استفاده شده برای نوزادان دختر بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان جاجرم با بیان اینکه تاکنون تعداد17 هزار کارت ملی هوشمند برای همشهریان صادر گردیده است گفت: آخرین مهلت تعویض کارتهای ملی کاغذی واخذ کارت ملی هوشمند تا آخر سال 96 می باشد لذا از تمامی همشهریانی که برای کارت ملی هوشمند اقدام ننموده اند خواهشمندم هرچه سریعتر اقدام کنند و این امر را به روزهای پایانی سال موکول نکنند  چون ممکن است آخر سال ظرفیت این اداره تکمیل باشد ومردم سرگردان شوند.

 

پایان خبر

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک