شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ساعت ۷:۲۲
معاون تربیت بدنی بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی :

مدارس بزرگ ترین پایگاه های استعداد یابی ورزشی هستند

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : مدارس کشور به عنوان محلی برای رشد و شکوفایی استعداد های دانش آموزان بزرگ ترین پایگاه های استعدادیابی ورزشی هستند.
 مدارس بزرگ ترین پایگاه های استعداد یابی ورزشی هستند,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، حسن لنگری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی در آیین افتتاحیه المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای راز و جرگلان گفت : برگزاری المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای در آینده ورزشی کشور تاثیر زیادی خواهد داشت و زمینه قهرمان پروری و شناسایی استعداد ها را فراهم خواهد کرد.

 

لنگری اظهار داشت: برگزاری مسابقاتی در این سطح و با این تعداد از دانش آموزان قطعا هزینه های بسیار بالایی را نیاز دارد اما با ایثار و اعتقاد به کار دبیران تربیت بدنی و مدیران مدارس به صورت رایگان در مدارس انجام می شود .

 

وی تقویت کار مشارکتی در بین دانش آموزان را از مصادیق تاثیر گزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای توصیف کرد و ادامه داد : دادن نقش و وظیفه به دانش  آموزان در قالب مسابقات المپیاد ورزشی درون مدرسه ای حس خودباوری و همکاری را در بین دانش آموزان تقویت می کند و آنان را رای زندگی بهتر در آینده آماده می کند.

 

لنگری خاطر نشان کرد : ورزش و تحرک , افزایش سطح آمادگی جسمانی , استعداد یابی ,اموزش مهارت های زندگی و اجتماعی و قانون مندی از اهداف برگزاری المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای است.

 

وی تصریح کرد : آسیب های اجتماعی به عنوان اصلی ترین چالش و مانع در برابر جوانان و نوجوانان است که المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به این مورد نیز پرداخته است و مراقبت از دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی از مهم ترین اهداف ان است.

 

محمد مهدی محمدی، مدیر آموزش و پرورش راز و جرگلان نیز در آیین افتتاحیه المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای راز و جرگلان گفت : این شهرستان پتانسیل خوبی از نظر استعداد های  ورزشی دارد که لازمه شکوفایی این استعداد ها انجام کارزیربنایی و شناخت استعدادها در مدارس است.

 

وی افزود : سلامت جسمی و روحی دانش آموزان در شکل گیری زندگی سالم برای آنها نقش اساسی دارد و می تواند به ارتقاء تحصیلی هم کمک کند که زمینه آن با استفاده از ورزش فزاهم خواهد شد.

 

محمدی تصریح کرد : برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ، با آموزش رشته های مختلف ورزشی علاوه بر تحقق اهداف آموزشی  با تاکید  بر یادگیری مهارت های زندگی اهداف تربیتی  طراحی شده در نظام تعلیم و تربیت را نیز محقق خواهد ساخت.

 

وی از همه عوامل برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه در راز و جرگلان تقدیر کرد و افزود : در اجرای مطلوب المپیاد ورزشی درون مدرسه ای حفظ و مشارکت و استفاده از توانمندی های دانش آموزان، اولیا و کارشناسان و مسئولین منطقه ضروری است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک