چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ساعت ۳:۱۱

معرفی شورای علمی سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس

شورای علمی دومین دوره سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس مشخص شدند.
معرفی شورای علمی سمپوزیوم بین‌المللی طراحی صحنه و لباس,

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای سمپوزیوم، نورایر ناظاریان، رضا مهدی‌زاده، سینا ییلاق‌بیگی و گلناز گلشن به عنوان اعضای شورای علمی دوره دوم سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس معرفی شدند.

اکبر جلیلی رییس سمپوزیوم با اعلام اسامی شورای علمی گفت: در این دوره سعی داریم تا اعضای شورای علمی از صاحب نظران و فعالان عرصه‌ طراحی صحنه و لباس باشند و بر اساس همین معیار با صحبت‌ها و جلسات متعددی که با اساتید این رشته ها برگزار شد نورایر ناظاریان طراح صحنه و داخلی و دانشیار دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشکده‌ هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی، رضا مهدی‌زاده طراح صحنه و عضو هیات علمی دانشگاه هنر، سینا ییلاق‌بیگی مدرس و طراح صحنه و نور و گلناز گلشن طراح لباس و مدرس دانشگاه هنر به عنوان شورای علمی دومین دوره‌ سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس انتخاب شدند.

رییس سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران در پایان با بیان این نکته که ما  در حال تجربه‌ یک فرآیند کاملا مستقل هستیم، از تمامی علاقمندان و نهادهایی که می‌توانند در ادامه‌ راه جهت ارتقای سمپوزیوم همیار و همکار ما باشند دعوت به همکاری کرد.

سمپوزیوم بین المللی طراحی صحنه و لباس تهران دوره دوم خود را با رویکرد سینما و تئاتر برگزار خواهد شد و فراخوان دومین دوره‌ این سمپوزیوم آبان‌ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک