چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ساعت ۶:۷
حکایت ناتمام تعطیلی جایگاه های سوخت بجنورد

شرکت گاز: بخاطر بدهی، گاز جایگاه ها قطع شده است/ شهرداری: اقساط به موقع پرداخت شده است

ازدحام در جایگاه‌های "سی ان جی" در بجنورد طی چند روز گذشته مردم را برای دریافت سوخت موردنیاز خود با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش عصر اترک به نقل از  بجنا؛ از علل شکل گرفتن این صف‌های طولانی می‌توان به تعطیلی دوتا از جایگاه های "سی ان جی"  متعلق به شهرداری بجنورد اشاره کرد؛ این جایگاه ها که از چندین روز است که به علت بدهی توسط شرکت گاز تعطیل‌شده، در تشکیل این صفوف بی‌تأثیر نبوده است.

یکی شهروندان بجنورد که مدت طولانی در صف برای سوخت گیری مانده بود، گفت: دلیل این صف های طولانی برای سوخت گیری این است که چایگاه های CNG در بجنورد پول شرکت گاز را به موقع پرداخت نمی کنند و شرکت گاز هم پمپ های اینان را تعطیل می کند.

وی افزود: در ورودی جایگاه هم تابلو می زنند تعطیلی به علت نقص فنی است در صورتی که نقص فنی وجود ندارد و تعطیلی فقط و فقط به خاطر بدهکاری به شرکت گاز است.

یکی دیگر از شهروندان بجنوردی گفت: این صف های طولانی برای من که راننده تاکسی هستم سخت تر است زیرا من به جای اینکه الان در داخل شهر مسافر جا به جا کنم و امرار معاش کنم باید در این صف های طولانی روزی چهار ساعت منتظر بمانم تا نوبت من شود و سوخت گیری کنم .

تمام شهر ها جایگاه های سوختگیری رانندگان آژانس جدا است

یکی دیگر از رانندگان تاکسی گفت: شهرداری بجنورد باید برای تاکسی های آژانس جایگاه دیگری پیش بینی بکند، تمام شهر ها جایگاه های سوختگیری رانندگان آژانس جدا است نمی دانم چرا در بجنورد اینطور نیست .

وی افزود: از مسئولین درخواست داریم به این مشکل شهر رسیدگی جدی بکنند تا این همه ما در صف گاز نمانیم .

علت تعطیلی دو جایگاه سوخت در بجنورد به دلیل پرداخت نکردن بدهی معوقه شهرداری بجنورد به شرکت گاز است

حسن رضا میربلوکی، مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار بجنا، با اشاره به تعطیلی چند جایگاه سوخت سی.ان.جی( C.N.G ) در شهر بجنورد، اظهار کرد: علت تعطیلی دو جایگاه سوخت در بجنورد به دلیل پرداخت نکردن بدهی معوقه شهرداری بجنورد به شرکت گاز است.

وی افزود: برای بدهی های شهرداری به شرکت گاز جلسه گذاشته شد و تفاهم نامه ای با شهرداری بجنورد امضا شد و طبق آن بنا بود شهرداری طی اقساط بدهی خود را به شرکت گاز پرداخت نماید اما شهرداری خلاف تفاهم نامه عمل کرده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: : 2 جایگاه شهرک حکمت و ترمینال که تعطیل شده بدهی آن هر کدام 1 میلیارد و 600 میلیون تومان است.

وی گفت: بودجه ای که از شرکت گاز به شرکت گاز استان تخصص داده می شود ، براساس میزان وصول مطالبات شرکت است و اگر نتوانیم مطالبات شرگت گاز استان را دریافت نماییم، بودجه گازرسانی و توسعه شبکه ها کمتر می شود و برای گاز رسانی به روستاها با مشکل کمبود بودجه رو به رو خواهیم شد.

 وی تصریح کرد: همه شهرداری های استان بدهی های خود را طی اقساط پرداخت می کنند فقط شهرداری بجنورد است که به تفاهم نامه پایبند نبوده است.

میربلوکی با بیان اینکه از 4 جایگاه شهرداری فقط 2 جایگاه را تعطیل کرده ایم، گفت: برای رفاه حال همشهریان فقط 2 جایگاه از 4 جایگاه شهرداری بجنورد را تعطیل کرده ایم و آن هم به دلیل بیشتر نشده بدهی شهرداری بجنورد است.

شهرداری تمامی اقساط  خود را به موقع و طبق تفاهم نامه به شرکت گاز پرداخت نموده است

عباس نقیب معاون اداری و مالی شهردار بجنورد در گفتگو با خبرنگار بجنا، گفت:  طی سالیان گذشته شهرداری بجنورد مبلغ 4 میلیارد تومان برای تامین گاز مورد نیاز ایستگاه های سی ان جی خود، به شرکت گاز استان بدهکار است.

وی افزود: در این خصوص در دوره مدیریت سابق شهرداری با شرکت گاز تفاهم نامه ای امضا شد که طبق آن باید سالیانه شهرداری یک میلیارد از بدهی خود را به شرکت گاز پرداخت کند، شهرداری بجنورد هم بعد از تاریخ عقد تفاهم نامه تمامی اقساط  خود را به موقع و طبق تفاهم نامه به شرکت گاز پرداخت نموده است.

نقیب در ادامه بیان داشت : شرکت گاز در خصوص اخطار های قطع گاز فقط چندبار به صورت شفاهی به همکاران ما اطلاع داده بودند که شهرداری به خاطر داشتن تفاهم نامه با شرکت گاز به اخطار ها توجه نکرده بود.

انتهای پیام/ قربانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
a | 1396/08/03
0
0
خبرهای واقعی و جنجالی که برای شهر لازمه و ان شاء الله مفید @shahr_137
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک