شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۹۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۳۰ - ساعت ۶:۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

عربده کشی های رئیس جمهور آمریکا توطئه ای پشت صحنه دارد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان این که عربده کشی های رییس جمهور آمریکا نشان از نادان بودن آن نیست، بلکه توطئه ای در پشت صحنه دارد،گفت: چرا که رژیم حاکم بر آمریکا رژیم در سایه است و به دنبال اهداف اساسی در پشت صحنه است.
عربده کشی های رئیس جمهور آمریکا توطئه ای پشت صحنه دارد,

به گزارش خبرنگار عصر اترک،حجت الاسلام محمد علی سالاری،رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ستاد برگزاری مراسم 13 آبان شهرستان بجنورد بابیان این مطلب گفت: عربده کشی های رییس جمهور آمریکا چیز جدیدی برای کشور ما نیست و نشان از خوی استکباری آنهاست.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز افرادی که تصور می کردند آمریکا قابل اعتماد است به واقعیت غیر قابل اعتماد بودن آمریکا پی بردند.

 

وی وظیفه ما در برابر استکبار جهانی را ایستادگی،مقاومت،حضور در صحنه وتلاش برای رفع نقاط آسیب پذیر کشور(اشتغال و بیکاری) و...عنوان کرد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مبارزه علیه ظلم را یک تکلیف الهی دانست و افزود: دشمن همیشه با فریب و حیله ورود پیدا می کند.

 

وی بر حفظ وحدت بین مسلمان تاکید کرد و متذکر شد: اتحاد مسلمان نباید به خاطر دیدگاه های اعتقادی و سیاسی بهم بخورد و دشمن واحد را نباید هیچ گاه فراموش کنیم.

 

حجت الاسلام سالاری یکی از حیله های دشمن را نفوذ در تمام حوزه ها برای سست کردن اراده ها عنوان کرد.

 

وی افزود:امروز دشمن با چهره موجه،زبان نرم و وعده های شیرین و تبلیغات به ظاهر درست در فضاهای مجازی ورود پیدا کرده تا حق را بپوشاند.

 

وی یکی از نفوذهای دشمن را نفوذ اقتصادی بیان کرد و گفت: نفوذ اقتصادی مانع از رشد اقتصادی کشور می شود.

 

وی مشکل اصلی کشور را در حال حاضر اقتصاد اعلام کرد وافزود: در حالی که دشمن امروز بر این مشکل دست گذاشته ولی ما هنوز هم در بحث اقتصاد در حال درجا زدن هستیم.

 

سردار فضلی سخنران پیشنهادی 13 آبان

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان این که 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است،گفت: انقلاب اسلامی برمبنای دین و برپایه ایمان شکل گرفته و وظیفه ما قدردانی از خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام و ایستادگی دربرابر مستکبرین است .

 

حجت الاسلام سالاری در ادامه به برگزاری مراسم 13 آبان اشاره کرد واز برگزاری این مراسم در مرکز استان بجنورد راس  ساعت 9 صبح از میدان شهید تا میدان بازرگانی خبر داد.

 

وی سخنران محوری مراسم 13 آبان در بجنورد مرکز استان را سردار فضلی اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد: طی پیگیری های فراوان بتوانیم از حضور ایشان بهرمند شویم.

 

وی  سردار ثنایی  و سردار جوان را 2 گزینه بعدی سخنرانی مراسم 13 آبان در خراسان شمالی اعلام کرد.

 

روز 13 آبان متعلق به گروه های سیاسی نیست

محمد رضا معموری،معاون فرماندار بجنورد نیز در این ستاد با تاکید بر وفاق و همدلی در بین مردم در مراسم 13 آبان ،گفت: در این روز همه جریان ها  و گروه های سیاسی حضور در صحنه خواهند داشت چرا که  همه نگاه ها در این روز در سطح بین المللی به  کشور جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی متذکر شد: هیچ جریان سیاسی مناسبت های کشور را تنها متعلق به خود نداند چرا که این ایام برای مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک