شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۷۹۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ساعت ۳:۳۳
نوجوان جاجرمی راه یافته به تیم ملی فوتبال بانوان:

سطح مسابقات انتخابی تیم ملی بسیار بالا بود/پدر و مادرم مشوق اصلی من در این ورزش بوده اند

نوجوان جاجرمی راه یافته به تیم ملی فوتبال بانوان با بیان اینکه سطح مسابقات انتخابی تیم ملی بسیار بالا بود ابراز داشت: پدر و مادرم مشوق اصلی من در این ورزش بوده اند و هدف نهاییم در رشته ی فوتبال این است که آینده بتوانم در مسابقات آسیایی شرکت کنم و برای شهر و کشورم افتخار آفرینی کنم.
سطح مسابقات انتخابی  تیم ملی بسیار بالا بود/پدر و مادرم مشوق اصلی من در این ورزش بوده اند,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری جاجرم، مهسا صفرپور نوجوان راه یافته به اردوی تیم ملی فوتبال دختران زیر 15 سال در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه سال 83 در شهر جاجرم متولد شدم ابراز داشت: از یازده سالگی ورزش فوتبال را شروع کرده ام و  نزدیک به دو سال است که زیر نظر خانم باکرم مشغول به تمرین هستیم.


وی گفت: اول از همه لطف خدا بوده که به اردوی تیم ملی راه یافتم و بعد دعای پدر و مادرم که مشوق اصلی من در این ورزش بوده اند. و بعد از خانواده ام این موفقیت را مدیون مربی عزیزم خانم باکرم هستم که با توصیه ها و تمرین های پی در پی همیشه پشتیبان ما در این راه بودند.

صفر پور اظهار کرد: توصيه ام به دوستان و هم سن و سال هایم این است که علاوه بر درس حتما به دنبال ورزش بروند و از دوران نوجوانیشان نهایت استفاده را کنند.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات انتخابی  تیم ملی بسیار بالا بود افزود: تیم ما در مسابقات استانی زیادی شرکت کرد که در اکثر این مسابقه ها هم پیروز می شد و اردویی هایی که برای انتخابی تیم ملی بود اول در بجنورد برگزار شد که نفرات برتر به مشهد راه یافتند.

این نوجوان راه یافته به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: هدف نهاییم در رشته ی فوتبال این است که در کنار تحصیلم به این رشته بپردازم و در آینده بتوانم در مسابقات آسیایی شرکت کنم و برای شهرم و کشورم افتخار آفرینی کنم.

 

پایان خبر

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک