شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ساعت ۱:۲۸

ضبط دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در گرمه+تصاویر

دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز توسط محیط بانان محیط زیست شهرستان گرمه کشف و ضبط شد.
ضبط دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در گرمه+تصاویر,

به گزارش عصراترک به نقل از پایگاه خبری گرمه، احمد صفرزاده رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طی دو عملیات در گشت مشترک یگان حفاظت محیط زیست و نیروی انتظامی شهرستان گرمه، دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز شامل یک قبضه سلاح تک لول و یک قبضه سلاح شکاری دولول  به همراه  ادوات شکار و دو قطعه کبک کشف و ضبط شد..

وی ادامه داد: در مورد اول طی گشت و کنترل در ارتفاعات کوه بهار  یک قبضه سلاح شکاری تک لول در داخل یک آغل توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست کشف و ضبط شد.

صفرزاده اضافه کرد: در مورد دوم نیز طی کمین شبانه مامورین  یک دستگاه خودرو به همراه یک قبضه سلاح شکاری دولول غیرمجاز و دوقطعه کبک کشف و ضبط کردند که در این عملیات ها مجموعا سه نفر شکارچی غیرمجاز دستگیر شده و جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری شهرستان گرمه معرفی شدند.

رئیس اداره محیط زیست گرمه بیان داشت: گردشگران و مردم عزیز از تخریب آشیانه پرندگان و مسدود کردن محل زندگی حیوانات وحشی خودداری کنند و به جای شکار حیوانات و به جای چیدن گل‌ها و گیاهان، از آنها عکس بگیرند و سال‌ها از دیدن آن عکس لذت ببرند.

وی خطاب به شهروندان گفت: بیاییم دیده‌بان طبیعت سرزمین خود باشیم و برای حفظ محیط زیست سرزمین پهناور ایران، همه احساس مسئولیت کنیم و به متخلفان تذکر بدهیم.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمه در پایان از تفرجگران و شهروندان شهرستان گرمه خواست در صورت مواجهه با تخلف هایی همچون آلودگی محیط هوا، زباله و پسماندها، شکار حیات وحش و موضوع هایی از این دست با سامانه 1540 تماس بگیرند تا بلافاصله و پیگیری شود و در صورت مشاهده اتش شوزی در جنگل برای خاموش کردن آن اقدام یا به مراکز آتش نشانی، محیط زیست و منابع طبیعی گزارش کنند.

/انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک