جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ساعت ۳:۳۶
توسط بنیاد علوی انجام شد،

توزیع ۵۷۰بسته تغذیه ای حمایتی در شهرستان راز و جرگلان

بنیاد علوی به منظور حمایت از زنان نیازمند باردار و شیرده، 570 سبد کالا برای مادران باردار و شیرده واجد شرایط شهرستان راز و جرگلان توزیع کرد.
توزیع 570بسته تغذیه ای حمایتی در شهرستان راز و جرگلان,

به گزارش خبرنگار عصر اترک ، طی دو روز اخیر، در راستای برنامه حمایتی تغذیه‌ای بنیاد علوی به منظور حمایت از زنان نیازمند باردار و شیرده، تعداد 570 سبد کالا با همکاری شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان و بخشداری غلامان در دو مرکز خدمات جامع سلامت راز و غلامان، برای مادران باردار و شیرده واجد شرایط توزیع شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان، هدف این برنامه را  ارتقاء سطح سلامت تغذیه ای و حمایت از زنان باردار و شیرده عنوان کرده و گفت: غذائی که در دوران بارداری مصرف می شود نیازهای تغذیه ای مادر و همچنین رشد جنین را تامین می کند ولی متاسفانه محرومیت های اقتصادی و عدم درآمد کافی در بسیاری از موارد منجر به کاهش توان خرید مواد غذایی مناسب و با ارزش می شود.

 

وی افزود: با توجه به پوشش 60 درصدی از مادران باردار و شیرده شهرستان در این برنامه، امید است که مصرف صحیح این سبد توسط خانواده ها مد نظر قرار گرفته و موجب سلامت مادران و نوزادان گردد.

 

نعمتی ضمن تقدیر از همکاری بخشداری غلامان، کارشناس بهبود تغذیه شبکه، پرسنل پرتلاش مرکز خدمات جامع سلامت راز و غلامان و کلیه دست اندرکاران این برنامه، افزود: امیدواریم با همکاری سایر ارگانهای شهرستان در دوره های بعدی، در راستای رفاه حال مادران، توزیع این بسته های حمایتی در نقاط بیشتری از شهرستان انجام گیرد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک