پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ساعت ۵:۲۹

خراسان شمالی به شبکه راه اهن سراسری متصل می شود

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شیروان، با موافقت وزارت راه و شهرسازی، راه‌آهن شیروان-بجنورد-اسفراین-سبزوار(نقاب) در ردیف تخصیص بودجه برای آغاز عملیات اجرایی درسال ۹۷ قرارگرفت.
خراسان شمالی به شبکه راه اهن سراسری متصل می شود,

به گزارش عصر اترک به نقل از پایگاه خبری شیروان عبدالرضا عزیزی اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که از قبل انجام‌شده بود، مقرر شد شیروان از پروژه راه‌آهن  مشهد-بجنورد-گرگان منفصل و به خط ریلی شیروان-بجنورد-اسفراین-سبزوار(نقاب) متصل شود.

عزیزی تصریح کرد: با طی تمام مراحل اداری و با پیگیری‌های مجدد که در خصوص اعمال ماده ۲۳ صورت گرفت، با این طرح در وزارت راه و شهرسازی موافقت شد.

وی گفت: با نامه وزارت راه و شهرسازی به سازمان برنامه‌وبودجه، طرح خط ریلی در مسیر شیروان-بجنورد-اسفراین-سبزوار(نقاب) برای آغاز عملیات اجرایی در ردیف تخصیص بودجه در سال ۹۷ قرار گرفت.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اتصال سه شهر اصلی خراسان شمالی به شبکه راه‌آهن سراسری ازجمله اهدافی است که با اجرای این طرح محقق می‌شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک