پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ساعت ۵:۱۸

حفر یک حلقه چاه آب شرب جدید در شهر ستان راز و جرگلان

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از حفر یک حلقه چاه آب شرب جدید در شهرستان راز و جرگلان با اعتبار یک میلیارد و 477 میلیون ریال خبر داد.
حفر یک حلقه چاه آب شرب جدید در شهر ستان راز و جرگلان ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک؛  عباسعلی گریوانی، معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی با بیان خبر فوق گفت : با توجه به عدم بارش های مناسب نزولات جوی در سالهای اخیر و افت شدید آب های زیر زمینی و همچنین افت آبدهی چاههای آب شرب ، این شرکت در راستای تامین آب شرب سالم و بهداشتی شهروندان برنامه های حفاری چاههای جدیدی را برنامه کاری خود قرار داده که یکی از این چاهها در شهر راز حفر گردید.

 

گریوانی افزود : عملیات حفاری این چاه در اواسط شهریور ماه سال جاری شروع و در اواخر شهریور ماه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد  و 477 میلیون ریال پایان یافت .

 

وی در مورد مشخصات این چاه گفت : با توجه به افت شدید آبدهی چاه شماره یک شهر راز  چاه جدیدی در کنار این چاه به عمق 50 متر حفر و اقدامات لوله گذاری ( با لوله های قطر 14 اینچ ) و شستشوی این چاه انجام پذیرفت .

 

وی خاطر نشان ساخت با حفر این چاه انتظار می رود حدود 7 لیتر بر ثانیه به آب شرب شهر راز اضافه شود .

 

این نکته حائز اهمیت است که در حال حاضر امور آب و فاضلاب راز و جرگلان دارای 1996 مشترک آب می باشد وآب شرب مورد نیاز این مشترکان  از 5 حلقه چاه با دبی 17 لیتر بر ثانیه تامین می گردد که با وارد مدار شدن چاه جدید 7 لیتر بر ثانیه بر توان تولید این شهر افزوده خواهد شد .    

 

انتهای پیام/          

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک