شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۷/۰۲ - ساعت ۴:۵۷

با حضور سردار فضلی فاز دو دهکده مقاومت بسیج بجنورد افتتاح شد

فاز دو دهکده مقاومت بسیج در قالب هشت پروژه سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی با اعتباری بالغ ‌بر ۷۰ میلیارد ریال با حضور سردار فضلی در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد افتتاح و کلنگ زنی شد.
 با حضور سردار فضلی فاز دو دهکده مقاومت بسیج بجنورد افتتاح شد,

به گزارش  عصر اترک، پیش از ظهر یک‌شنبه فاز ۲ دهکده مقاومت بسیج بجنورد  با حضور سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفان افتتاح شد.

 

افتتاح مجموعه پینت بال با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۲.۶ میلیارد ریال، افتتاح مجموعه چمن مصنوعی فوتبال بازیربنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۲.۲ میلیارد ریال، افتتاح سالن صخره‌نوردی با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و با یک میلیارد ریال اعتبار ازجمله پروژه‌های قابل‌افتتاح در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد است.

 

همچنین افتتاح سالن گود باستانی با زیربنای ۵۲۵ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد ریال، افتتاح سالن شبیه‌ساز اسلحه با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و سه میلیارد ریال اعتبار، محوطه‌سازی و روشنایی فاز ۲ دهکده با زیربنای دو هزار مترمربع و ۳ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های قابل‌افتتاح دهکده مقاومت است.

 

گفتنی است، افتتاح نخستین پارک فن آموز با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۵.۲ میلیارد ریال دیگر طرحی است که برای تمامی مقاطع تحصیلی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

 

همچنین با حضور مسئولان استانی و کشوری مجموعه آبی با زیربنای دو هزار و ۱۰۰ مترمربع و با پیش‌بینی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در محل دهکده مقاومت بسیج بجنورد کلنگ زنی شد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک