جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۷۹۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ساعت ۴:۰

قهرمانی تیم دانشکده علوم پزشکی اسفراین در مسابقات تنیس بین استانی

تیم دانشکده علوم پزشکی اسفراین در سکوی نخست مسابقات تنیس روی میز استانی ایستاد.
قهرمانی تیم دانشکده علوم پزشکی اسفراین در مسابقات تنیس بین استانی,
به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، مسابقات تنیس روی میز استانی با شرکت 11 تیم از استان های خراسان رضوی و شمالی به میزبانی شهرستان اسفراین در محل سالن بعثت این شهرستان برگزار شد . 
 
رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان اسفراین در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات گفت : بمناسبت دهه امامت و ولایت یک دوره مسابقه پینگ پنگ با شرکت 11 تیم از دواستان خراسان رضوی و شمالی به میزبانی این شهرستان برگزار گردید . 
 
وی گفت : در این رقابت ها یک تیم از خراسان رضوی و 10 تیم از شهرستان های اسفراین ، بجنورد ، شیروان ، جاجرم ، گرمه و آشخانه با شرکت 33 بازیکن حضور داشتند که ابتدا بصورت دوره ای و سپس بصورت تک حذفی با یکدیگر رقابت کردند که در پایان این رقابت ها تیم دانشکده علوم پزشکی اسفراین در سکوی نخست ایستاد و تیم های فروشگاه راکتی فرهاد بجنورد و آلمینای جاجرم به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند . 
 
هادی سودمند افزود : در پایان این رقابت ها به تیم های برتر لوح تقدیر و مدال قهرمانی اهدا گردید و امیر محمد کمالی نوجوان اسفراینی بعنوان بازیکن برتر معرفی و از طرف هیئت تنیس روی میز این شهرستان لوح تقیر و مدال دریافت کردند.
 
انتهای پیام/
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک