پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ساعت ۵:۴۹
در گفت و گو با عصر اترک تشریح شد:

شورای شهر پیش قلعه به اجماع رسیدند/دعوا بر سر تصاحب کرسی های هیات رئیسه شوراهای پیش قلعه و اسفراین پایان یافت

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه اعضای دور پنجم شورای شهرهای پیش قلعه و اسفراین برای انتخاب اعضای هیات رئیسه با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند، گفت: سرانجام اعضای این شوراها به اجماع نظر رسیدند و هیات رئیسه این شوراها را انتخاب کردند.
شورای شهر پیش قلعه به اجماع رسیدند/دعوا بر سر تصاحب کرسی های هیات رئیسه شوراهای پیش قلعه و اسفراین پایان یافت,

علی اصغر شاکری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک در این باره اظهار کرد: انتخاب هیات رئیسه شورای شهرهای پیش قلعه و اسفراین به علت بروز اختلافات میان اعضای این شوراها بر سر بدست آوردن کرسی های هیات رئیسه بلاتکلیف باقی مانده بود.

 

شاکری با اشاره به شورای شهر پیش قلعه تصریح کرد: با مذاکرات انجام شده اختلاف میان اعضای این شورا رفع و آنها به اجماع نظر رسیدند و هیات رئیسه این شورا انتخاب شد.

 

وی افزود: اعضای شورای شهر پیش قلعه سرانجام شهردار منتخب خود را انتخاب کردند.

 

وی به شورای شهر اسفراین نیز اشاره کرد و گفت: تعداد اعضای شورای شهر اسفراین هفت نفر هستند که چهار نفر از آنها حداکثر و سه نفر آنها حداقل اعضای این شورا محسوب می شوند که حداقل ها با ترک جلسات انتخاب هیات رئیسه، جلسه ها را از رسمیت انداختند.

 

شاکری عنوان کرد: اعضای حداقل و حداکثر این شورا به صورت جداگانه به استانداری دعوت شدند و درباره موضوع اختلاف و حل اختلافات با آنها گفت و گو شد.

 

به گفته وی، اعضای حداقل بیان کردند که چهار نفر عضو حداکثر شورا برای تصاحب کرسی های هیات رئیسه بدون دعوت از ما با یکدیگر جلسه گذاشته بودند تا این کرسی ها را تصاحب کنند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در جلسات برگزار شده، ابتدا آنان به حل اختلاف نظرها و رسیدن به اجماع نظر دعوت شدند و سپس به آنها مهلت داده شد که تا پایان هفته جاری اختلافات نظرهای میان خود را حل کنند، در غیر این صورت بر اساس قانون افردای که در انتخاب هیات رئیسه شرکت نکنند، اعضای علی البدل جانشین آنها خواهند شد.

 

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی اعلام کرد: سرانجام روز گذشته اعضای شورای شهر اسفراین با عبور از اختلاف نظرهای میان خود، اعضای هیات رئیسه شورای شهر اسفراین را انتخاب کردند.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک