جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۴۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ساعت ۵:۰

پاسداشت هفته دفاع مقدس یک وظیفه ملی است/همکاری همه ادارات برای بازسازی واقعه بزرگ غدیرخم

معاون فرماندار گرمه گفت: با توجه به گستردگی مراسم بازسازی واقعه بزرگ غدیرخم، همه ادارات بایستی همکاری لازم را با مجموعه سپاه شهرستان داشته باشند.
پاسداشت هفته دفاع مقدس یک وظیفه ملی است/همکاری همه ادارات برای بازسازی واقعه بزرگ غدیرخم,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری گرمه، اسماعیل مکرمی معاون فرماندار گرمه در این جلسه دوران 8 ساله دفاع مقدس را دوران مجاهدت، سرافرازی و ایستادگی ملت ایران دانست و افزود: اگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران به این 8 سال نگاه کنند متوجه خواهند شد که این ملت هیچ‌گاه زیر بار ظلم نخواهد رفت.

وی پاسداشت هفته دفاع مقدس را وظیفه ای ملی دانست و ادامه داد دوران دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاورمردی هایی بی بدیل و منحصر به فردی است كه در اوج معنویت مردم این دیار با اتكا به سلاح ایمان و توكل به خداوند با تمامی قدرت در مقابل توطئه های جهانی ایستادند و ذره ای از اعتقادات و ارزشهایشان عقب نشینی نكردند.

وی هدف از اجرای برنامه‌های متنوع در هفته دفاع مقدس را یادآوری و گرامیداشت رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان و شهدا عنوان کرد و افزود: هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه همزمان با سالروز شروع جنگ تحمیلی آغاز و تا 6 مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: امسال شهرستان گرمه تنها شهرستانی است که این برنامه را اجرا خواهد کرد که با توجه به گستردگی این مراسم کلیه ادارات همکاری لازم را با ستاد داشته باشند.

سرگرد هادی نعیمی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان گرمه در این برنامه به تشریح عملکرد و فعالیت های این ارگان در رابطه با بازسازی واقعه غدیر خم پرداخت و بیان داشت: تدارکات لازم از جمله پیش بینی مکان وتسطیح منطقه مورد نظر برای اجرای نمایش ، انتقال نخل از یکی ازشهرهای استان سمنان، قرار داد با احشام همچون 3 نفر شتر از شهرستان نیشابور، و تعداد 150 دست لباس برای بازیگران و یاریگران نمایش و موارد دیگر انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال در سطح استان فقط در شهرستان گرمه این مراسم بزرگ و با شکوه برگزار می شود، مستلزم این است که تمامی ارگان ها و نهادهای شهرستانی و استانی بخصوص مردم ولایتمدار شهرستان گرمه در این چندروز باقیمانده تا روز عید غدیر به کمک مجموعه سپاه شهرستان بیایند تا با مشارکت و همکاری های مادی و معنوی همه افراد بتوانیم برنامه ای در خور شأن اهل بیت معصومین(ع) و همچنین مردم این منطقه به منصه ظهور برسانیم.

خاطر نشان می گردد برنامه بازسازی واقعه غدیر خم یکشنبه 18 شهریور ماه از ساعت 9 صبح در منطقه پارک فدک شهر گرمه اجرا خواهد شد./انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک