پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۴۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ساعت ۳:۲۱
با صدور اطلاعیه‌ای

دعوت جامعه اسلامی فرهنگیان از مردم برای حضور باشکوه در مراسم تشییع شهید حججی

جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با صدور اطلاعیه‌ای از همه هموطنان بویژه فرهنگیان برای حضور در مراسم تشییع شهید حججی دعوت کرد.
دعوت جامعه اسلامی فرهنگیان از مردم برای حضور باشکوه در مراسم تشییع شهید حججی,

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با صدور اطلاعیه‌ای از همه هموطنان بویژه فرهنگیان برای حضور در مراسم تشییع شهید حججی دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در آستانه عید قربان عید بندگی خداوند سبحان و آزمون دشوار سردادن در راه رضای تعالی بوی عطر یاس ایران اسلامی را فراگرفته و ابرمردی از دیدار مردان مرد قبول شده در آزمون بندگی خدا بی سر بسوی پروردگارش شتافت و مصداق یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک در جوار رحمتش آرام گرفت، با همان چهره معصومانه و پاک بی‌باکش عاشقانه رفت تا ایران سراسر غرور و افتخار و عطر شهادت شود.

این بیانیه می‌افزاید: شهید سرافراز حججی شهیدی است فراتر از مرز ایران و مرزهای زمینی شهیدی انتخاب‌شده از سوی اهل‌بیت عصمت و طهارت (س ) حججی انتخاب گردید تا با شهادتش جریان انقلاب ولایت جاری و ساری در طول تاریخ انقلاب باشد و انقلاب فرزندانی چون حججی تربیت‌یافته را به رخ جهانیان بکشاند و به شیاطین و مفسدان ستمگر جهان و فتنه‌گران منطقه بفهماند که انقلاب ایران در جان جوانانش رخنه کرده و خون‌بهای انقلاب را با نثار جانشان می‌پردازند.

«انجمن اسلامی جامعه فرهنگیان کشور با حضور در مراسم استقبال و تشیع شهید گران‌قدر حججی از هم‌وطنان عزیز به‌ویژه فرهنگیان و همه دلسوزان نظام دعوت می‌کند در این مراسم معنوی که یقیناً همانند حججی مراسمش هم پدیده است با حضوری پرشور و شعور به جهانیان بفهمانند که حججی نماینده یک کشور  آزاده است.»

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک