چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ساعت ۳:۱۶
دارابی:

تخفیف ۵۰ درصدی شهریه دانشگاه آزاد اسفراین منتظر تایید هیات امنا است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اسفراین گفت: طبق سنوات گذشته هر ساله ۱۰ درصد به شهریه‌ها افزوده می‌شود و پس از آن با تصویب هیئت امنا ۵۰ درصد از شهریه‌های همه‌ رشته‌ها کسر خواهیم کرد.

حمید دارابی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی اسفراین در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: امسال هم طبق سنوات گذشته افزایش ده درصدی شهریه را خواهیم داشت اما طبق بخشنامه جدید تخفیف 50 درصدی شهریه را از ترم مهر ماه و با تایید هیئت امنا اجرایی خواهیم ساخت.

دارابی تصریح کرد: به مراکز واحد های دانشگاه آزاد اختیار داده اند که تعدادی از رشته های تحصیلی را از 50 درصد تخفیف شهریه برخوردار کنند که بنده و تیم مدیریت دانشگاه اسفراین به این جمع بندی رسیدیم که همه ی رشته های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه مشمول این تخفیف بشوند.

وی افزود: اگرچه بخشنامه دانشگاه آزاد به رشته های کم دانشجو تصریح دارد اما ما تصمیم گرفتیم که همه ی رشته ها را با تخفیف مواجه کنیم.

 رئیس دانشگاه آزاد اسفراین در پایان تاکید کرد: با وجود این تخفیف ها درآمد های دانشگاه آزاد کمتر می شود لذا بایستی صرفه جویی کنیم و امیدوار باشیم تا با این تدبیر دانشجویان بیشتری به دانشگاه بیایند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک