جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۹۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ساعت ۵:۵۱
فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی؛

ماموریت اصلی سپاه تولید قدرت بازدارندگی است

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با بیان اینکه وظیفه اصلی سپاه تولید قدرت بازدارندگی است، گفت: این قدرت تنها در اختیار ولی فقیه قرار خواهد گرفت.
ماموریت اصلی سپاه تولید قدرت بازدارندگی است,

به گزارش عصر اترک به نقل از بجنا؛ سردا مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: امروزه در شرایطی به سر می بریم که اقتدار و عزت ایران اسلامی زبانزد دوست و دشمن است.

وی افزود: انقلاب اسلامی از چنان درخششی برخوردار است که امید را در دل محرومان به وجود آورده است و ان شاالله بتواند زمینه ساز حکومت اسلامی منجی عالم بشریت باشد.

وی با بیان اینکه ، انقلاب اسلامی نتیجه سه رویداد بعثت، غدیر و عاشورا است، گفت: در این مقطع زمانی طبیعی است که انقلاب اسلامی با مشکلاتی رو به رو باشد، وظیفه ما این است که بتوانیم تهدید های دشمنان اسلام و انقلاب را به فرصت تبدیل کنیم.

سردار مرتضوی در ادامه بیان داشت: آرمان های انقلاب اسلامی تغییر ناپذیر است چون به دنبال تثبیت اهداف اسلام است.

وی تصریح کرد: تنها کشوری در جهان هستیم که از قدرت بازدارندگی برخوردار هستیم و هر آنچه که قدرت نظامی در اختیار داریم توان به کارگیری آن را داریم.

وی اظهار داشت: امروزه هر کس از اصول انقلاب انحراف پیدا کند حتما بایستی متوجه باشد که قدرت ایستادگی در انقلاب را ندارد.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه وظیفه اصلی سپاه تولید قدرت است، گفت: قدرت تولید شده توسط سپاه پاسداران در اختیار ولی فقیه است و با این دو رکن قدرت در ایران اسلامی،  ما به قدرت بازدارندگی دست یافته ایم.

وی تاکید کرد: هر کجا که منافع انقلاب اسلامی اقتضا کند سپاه پاسداران حضور، و از آرمان های انقلاب دفاع خواهد کرد.

سردار مرتضوی در پایان از زحمات سرهنگ پاسدار عباس نیکبخت فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج بجنورد تقدیر و تشکر کرد و ایشان را فردی ارزشی و انقلابی دانستند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک