شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ساعت ۶:۵۲

صدها نخل در پی وقوع آتش‌سوزی در ایرانشهر سوخت

بخشی از نخلستان‌های منطقه "گیمان" بخش "بزمان" از توابع شهرستان ایرانشهر در جریان آتش‌سوزی که از صبح روز گذشته در این نخلستان‌ها رخ داد، در آتش سوخت.
 صدها نخل در پی وقوع آتش‌سوزی در ایرانشهر سوخت ,

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایرانشهر، بخشی از نخلستان‌های منطقه "گیمان" بخش "بزمان" از توابع شهرستان ایرانشهر در جریان آتش‌سوزی که از صبح روز گذشته در این نخلستان‌ها رخ داد، در آتش سوخت.

این آتش‌سوزی از صبح دیروز آغاز شده و مهار آن مدت زیادی به طول انجامید به نحوی که در نهایت با تلاش نیروهای مردمی و آتش‌نشانی بامداد امروز به طور کامل مهار شد.

داودی بخشدار بزمان در این رابطه در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: این آتش‌سوزی به صدها نخل در منطقه "گیمان" خسارت وارد کرده و کارشناسان جهاد کشاورزی در حال برآورد میزان خسارت هستند و علت آتش سوزی هنوز مشخص نیست.

به گزارش تسنیم، در ایام تابستان هر سال به دلیل وقوع آتش‌سوزی در ضایعات جدا شده از بدنه دختان نخل و تل‌انبار شدن آن که گرمای شدید منجر به شعله‌ور شدن آنها می‌شود، تعداد زیادی از درختان نخل در منطقه بلوچستان در آتش می‌سوزد و از بین می‌رود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک