جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ساعت ۰:۴۸

,

به گزارش عصر جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، این فعال محیط زیست روز پنجشنبه و در جریان تبلیغات درباره فیلم مستند جدیدش با عنوان « یک عاقبت ناخوشایند: حقیقت تا قدرت» که به سفرهای تبلیغاتی وی در سراسر جهان برای اعمال نفوذ در خصوص سیاست های تغییرات آب و هوایی می پردازد، در گفت وگو با پایگاه اینترنتی «LADbible» گفت: یک آلوده کننده بزرگ کربنی میلیاردها دلار هزینه کرده تا با فریب دادن مردم بگوید که چنین تفکری واقعی نیست.
اظهارات ال گور دو ماه بعد از اعلام عقب نشینی ترامپ از توافق آب و هوایی پاریس مطرح شد که آمریکا را به یکی از سه کشوری تبدیل می کند که به این توافق تعهدی ندارند.
ال گور که پس از روی کار آمدن ترامپ با حضور در برج وی در نیویورک درباره مسائل آب و هوایی با وی گفت و گو کرد، گفته است که امیدش را درباره همکاری درباره تغییرات آب و هوایی با دولت ترامپ از دست داده است.
وی ماه گذشته گفت که فکر می کردم فرصتی هست که ترامپ سر عقل بیاید اما اشتباه بود.
به گزارش ایرنا، ال گور به تازگی در جریان سخنرانی در یک سالن سینما به مناسبت اکران اروپایی تازه ترین فیلمش در مورد تغییرات جوی گفت، یقین دارد با وجود تصمیم ترامپ برای خروج از پیمان آب و هوایی پاریس، شهرها، ایالت ها و مدیران بازرگانی آمریکا به تعهدات خود در چارچوب این پیمان عمل کرده و با تغییرات جوی مبارزه می کنند.
شبد**اروپام**9158**1010
مترجم: بهجت عباسی**انتشار:حسن معظمی

انتهای پیام /*

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک