جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ساعت ۱:۳۱
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان شمالی:

رواج مشکلات فرهنگی در کنار مشکلات اقتصادی درکشور مشهود است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان شمالی به مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اخلاقی درکشور اشاره کرد وگفت: این درحالی است که  ایران  اخلاقی ترین کشور دنیا است و  ما به این مهم ایمان و اعتقاد داریم  براین اساس انتظار ما از جامعه خیلی بیشتر است.
رواج مشکلات فرهنگی در کنار مشکلات اقتصادی درکشور مشهود است,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، حجت الاسلام اصغری، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان شمالی درهمایش تجلیل از خبرنگاران استان با بیان این که امروز تئوری جمهوری اسلامی برمبنای فقه جعفرال محمد )ع)است، گفت: این تئوری طوری در دنیا حرکت می کند که بزرگترین متفکران جهان به دنبال نقاط ضعف و رخنه درآن هستند.

 

وی بنا به فرموده امام راحل بزرگترین بعد زندگی شهید مدرس را تکلیف مداری آن دانست وگفت: اگر بخواهیم به سمت بعد تکلیف مداری حرکت کنیم باید عاقلانه، مستمر و با پشتکار حرکت کنیم .

 

وی با بیان اینکه تکلیف مداری در بخشی برای تمام مردم و بخشی دیگر برای افراد خاص جزو وظایف آنها محسوب می شود، اظهار داشت: این تکلیف باتوجه به مسئولیت ایجاد می شود .

 

وی افزود: دراین راستا وقتی به فردی مسئولیت می دهند تکلیفی برای آن قرار داده اند که  باید زهد و تقوا را در تکلیف مداری خود رعایت کند.

حجت الاسلام اصغری با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی قدرت مردم از رهبری بیشتر است، گفت: در چنین وضعیت کسی که مردم را به یک مسیر حرکت می دهد وظیفه اش سنگین تر است و باید تمام مشکلات مردم را مدنظر داشته باشد.

 

وی تصریح کرد:  امروز مشکلات اقتصادی مردم از اهم  مشکلات ما است.

 

وی افزود: درکنار مشکلات اقتصادی دچار مشکلات فرهنگی هستیم و باید خیلی بیشتر حواسم به این امر باشد.

 

وی مشکلات سیاسی و اخلاقی را از دیگر مشکلات موجود کشور برشمرد واظهار کرد: این درحالی است که  ایران اخلاقی ترین کشور دنیا است و  ما به این مهم ایمان و اعتقاد داریم  براین اساس انتظار ما از جامعه خیلی بیشتر است.

 

انتهای پیام/

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک