چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۷۹۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ساعت ۵:۵۸
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

معیشت مردم با مشکل مواجه است/منتظر رونق اشتغال در دولت دوازدهم هستیم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: معیشت مردم با مشکل مواجه است و باید همه با اتحاد و همدلی در راستای رفع مشکلات موجود کشور اقدام کنیم.
معیشت مردم با مشکل مواجه است/منتظر رونق اشتغال در دولت دوازدهم هستیم,

به گزارش خبرنگار عصر اترک،محمد تقی ایرانی ،معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد برگزاری هفته دولت  و گرامیداشت شهدای هشت شهریور شهیدان رجایی و باهنر با اعلام این که ایجاد شغل در کشور کار بسیار بزرگی است،اظهار کرد: دولت برنامه ریزی های لازم را داشته باشد تا به اهدافی که مدنظر مقام معظم رهبری است، برسد.

 

ایرانی با اعلام این که  معیشت مردم با  مشکل مواجه شده است، اظهار کرد: باید 10 سال گذشته را نیز مرور کنیم و با بررسی وضعیت مردم ببینیم که آیا فقط امروز مردم فقیر، بیکار و ضعیف هستند.

 

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با دور از انصاف خواندن نسبت دادن تمامی مشکلات جامعه به دولت یازدهم افزود: در دولت های نهم و دهم بیشتر خدمات دولت به سمت ظاهر سازی و تبلیغات رفت و مشکلات معیشتی و اشتغال مردم مورد توجه نبود.

 

ایرانی افزود: براین اساس دولت یازدهم از این نظر با یک ویرانه روبرو شده  و تمام  سعی دولت براین بوده تا تمام مشکلات را مرتفع کند.

 

وی ادامه داد: هم اکنون امیدوار هستیم که در دولت دوزادهم در حوزه اشتغال اتفاق خوبی بیفتد و وضع معیشتی مردم نیز بهتر شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با بیان این که دولت تنها متولی اشتغال نیست، افزود: همه باید با اتحاد و همدلی تلاش کنیم تا بتواند مشکلات کشور را مرتفع کند.

 

ایرانی در ادامه با تاکید بر حضور فعال  بخش خصوصی در فعالیت های کشور، متذکر شد : دولت در این راستا حمایت های لازم را خواهد کرد.

 

وی در رابطه  سرمایه گذاری توسط شرکت توتال فرانسه به میزان پنج میلیارد دلار اظهار داشت : در این زمینه امیدواریم با این سرمایه گذاری  به اشتغال و معیشت مردم کمک شود.

 

ایرانی به  انتقاد های زیادی که به این دولت شده اشاره کرد و افزود: تنها در هفته دولت به ما فرصت بدهید که از عملکرد خود دفاع کنیم و از مسئولان و فرمانداران خواست دستاوردهای خود را شفاف در هفته دولت اطلاع رسانی کنند.

 

وی تصریح کرد : در این هفته تریبون ها در اختیار مسئولان باشد و بعد دوباره هر چه خواسته اید نقد کنید اما در نقدها نیز منصف باشید.

حجت الاسلام سالاری،رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز بابیان این بیکاری،تورم در کشور هم اکنون بیداد می کند،گفت: امروز قشر نیازمند در کشور دچار مشکلات معیشتی هستند وباید هر چه زودتر به مردم کمک شود و اقدامات اساسی از سوی دولت صورت گیرد.

 

وی به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب در راستای کمک به وضعیت اقتصادی کشور و مردم اشاره کرد واظهار داشت:طبق آمار 25 درصد هر خانوار شهری فاقد شغل است باید روی این موضوع بیشتر کار شود.

 

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک