جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۷۹۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ساعت ۰:۵۴
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خبر داد:

خسارت ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی سیل به بخش کشاورزی و تاسیسات زیر بنایی

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از خسارت ۱۱میلیارد و ۸۰۰میلیون تومانی سیل به تاسیات زیربنایی و بخش کشاورزی استان خبر داد.
خسارت ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی سیل به بخش کشاورزی و تاسیسات زیر بنایی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، حسین عظیمی با بیان این خبر و با اشاره به سیل اخیر استان افزود: بارش شدید باران و سیل در ۶ شهرستان استان بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است که جمع کل خسارت وارد شده در بخش کشاورزی ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در بخش تاسیسات زیر بنایی ۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان است.

 

عظیمی بیشترین خسارت وارده ناشی از سیل اخیر را مربوط به شهرستان های بجنورد و راز جرگلان دانست و گفت: میزان خسارت در شهرستان راز جرگلان در بخش کشاورزی بالغ بر ۱۴۲ میلیون تومان و  در بخش تاسیسات زیر بنایی ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و در شهرستان بجنورد نیز در دو بخش کشاورزی و تاسیسات زیر بنایی به ترتیب بالغ بر ۶۰۰ و ۵۱۵ میلیون تومان می باشد.

 

وی مجموع خسارت وارده در شهرستان فاروج را بالغ بر ۵ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: میزان خسارت در بخش کشاورزی این شهرستان ۵ میلیارد تومان و در بخش تاسیسات زیر بنایی نیز ۱۶۹میلیون تومان برآورد شده است و بنابراین فاروج سومین شهرستان آسیب دیده در سیل اخیر استان است.

 

عظیمی تصریح کرد: مجموع خسارات وارده در دو بخش کشاورزی و تاسیسات زیر بنایی شهرستان های اسفراین، شیروان، مانه و سملقان و جاجرم به ترتیب ۹۷۶، ۶۶۸، ۱۱۰ و ۵۵ میلیون تومان می باشد.

 

گفتنی است سیل اخیر که در ۶ شهرستان فاروج، شیروان، بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و اسفراین استان رخ داد موجب شد تا به محصولات کشاورزی، باغات و تاسیسات زیربنایی خساراتی وارد شود که متاسفانه یک نفر نیز در این حادثه جان خود را از دست داد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک