جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ساعت ۶:۱۹

کلاهبرداران پنج میلیاردی در دام پلیس خراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 14 کلاهبردار حرفه ای با بیش از پنج میلیارد ریال جعل و کلاهبرداری در استان خبر داد.
کلاهبرداران پنج میلیاردی در دام پلیس خراسان شمالی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سردار"علیرضا مظاهری" با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره شکوائیه مبنی بر اینکه افرادی با ترفند های مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شکات پرونده موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند.

 

سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان که با ترفند هایی از قبیل جعل اسناد , بیمه نامه و سایر اقدام به کلاهبرداری می کردند، تصریح کرد: کلاهبرداران در عملیات های جداگانه ای در دام ماموران پلیس آگاهی استان گرفتار شدند.

 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این عملیات 14 متهم دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های بعمل آمده به 17 فقره جعل و کلاهبرداری به ارزش پنج میلیارد و 900 میلیون ریال اعتراف کردند.

 

سردار مظاهری با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند، یاد آور شد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با کسانی که امنیت و آرامش و آسایش مردم را به مخاطره بیاندازند به شدت برخورد کرده و اجازه جولان را به هنجارشکنان و کلاهبرداران نمی دهد.

 

فرمانده انتظامی استان در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مواجه با اینگونه موارد موضوع را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک