پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ساعت ۶:۲۶
در گفت و گو با عصر اترک عنوان شد:

پرونده پارکینگ طبقاتی بجنورد در گردونه رفع ابهامات/حسرت های دور چهارم شورای شهر بجنورد

عضو شورای شهر بجنورد گفت: پس از اینکه پرونده پارکینگ طبقاتی شهر بجنورد در شورای همتای استان مورد بررسی قرار گرفت و این شورا 16 ابهام را برای آن وارد کرد، هم اکنون مشاور این پروژه در حال تدوین شرح خدمات برای رفع ابهامات وارده به این پرونده است.
پرونده پارکینگ طبقاتی بجنورد در گردونه رفع ابهامات/حسرت های دور چهارم شورای شهر بجنورد,

حسین نقیب، عضو شورای شهر بجنورد در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در این باره اظهار کرد: یک ماه قبل، جلسه شورای همتای استان با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری برای بررسی پرونده پارکینگ طبقاتی شهر بجنورد برگزار شد که اعضای شورای همتا پس از بررسی پرونده 16 ابهام را درباره این پروژه مطرح کرند.

 

به گفته نقیب، در این جلسه تصمیم بر این شد که سرمایه گذار و مشاور این پروژه نسبت به تدوین شرح خدمات این پروژه و رفع 16 ابهام درباره آن اقدام کنند.

 

وی افزود: ارتباط اثرگذاری اجرا و ساخت این پارکینگ با کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر بجنورد از جمله این ابهامات وارده به این پرونده بود.

 

وی در ادامه عنوان کرد: هم اکنون مشاور پروژه در حال تدوین شرح خدمات برای رفع ابهامات وارده به این پروژه است که هنوز نتیجه آن به شورای همتای استان ارسال نشده است.

 

نقیب افزود: درصورتیکه شورای همتای استان پس از بررسی شرح خدمات، پرونده را مصوب کند، پروژه وارد فاز اجرایی می شود.

 

وی در خاتمه درباره مهمترین آرزوهای دوره چهارم شورای شهر برای شهر بجنورد که عملی نشدند نیز گفت: راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهری در بجنورد، آسفالت در نقاطی از شهر که نیاز به آسفالت ریزی داشتند و آزادسازی حریم مجموعه تاریخی مفخم از جمله این آرزوهایی بودند که به علت منابع درآمدی پایین شهرداری بجنورد محقق نشدند.

 

وی افزود: منطقه باباموسی که چشم شهر است، می توانست به بزرگترین پارک سنگی تبدیل شود اما به علت کمبود منابع مالی شهرداری بجنورد بر زمین ماند.

 

عضو شورای شهر بجنورد همچنین گفت: ساماندهی دو بوستان باباامان و بش قارداش که دارای طرح بودند نیز به علت یاد شده اجرایی نشدند، هر چند که شرکت آستان قدس نیز برای این ساماندهی دعوت شد اما این شرکت به این دعوت پاسخی نداد.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک