سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ساعت ۵:۲۸
رئیس آموزش و پروش شهرستان راز و جرگلان

دریافت هزینه ثبت نام در مدارس دولتی رازو جرگلان غیر قانونی است

رئیس آموزش و پروش شهرستان راز و جرگلان گفت: دریافت هر گونه وجهی برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی این شهرستان به جزء هزینه کتاب و بیمه دانش آموزی غیر قانونی است.
دریافت هزینه ثبت نام در مدارس دولتی رازو جرگلان غیر قانونی است ,

به گزارش خبرنگار عصراترک در رازو جرگلان؛  محمد مهدی محمدی رئیس آموزش و پروش شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک گفت: در زمان ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی اولیا آنها نباید به غیر از وجه کتاب و بیمه مبلغی پرداخت کنند.

وی افزود: مدارس نمونه دولتی و هیات امنایی شهریه مصوب دارند که از خود وزارت خانه مصوب شده این دانش آموزان باید شهریه پرداخت کنند .
وی تصریح کرد : اولیا هم با علم به این موضوع که دارند دانش اموزان خود را به این مدارس می فرستند و  طبق مصوباتی که استان تعیین کرده ملزم به پرداخت شهریه می باشند .
محمدی اظهار داشت: در این مدارس کلاسهای فوق برنامه برگزار می شود که اولیا موظف هستند شهریه این کلاسها را پرداخت کنند .
وی با اشاره به اینکه انجمن اولیا در این مدارس جلسه برگزار می کند گفت: متناسب با توان مالی خانواده های ، مدرسه،روستا،هر بخش و هر شهر یک مبلغی را مصوب می کنند که اولیا به این گونه مدارس کمک کنند .
وی عنوان کرد : آموزش و پرورش در چند سال گذشته مشکل مالی داشته در زمینه پرداخت هزینه های آب،برق،گاز که اولیا به صورت اختیاری مشارکت می کنند و هیچ اجباری نیست .
رئیس آموزش و پروش شهرستان راز و جرگلان تاکید کرد : مدارس اصلا اجازه گرفتن وجه در زمان تحویل کارنامه را ندارند و کاملا ممنوع می باشد .
وی با توجه به اینکه کانامه در اواخر خردادماه تحویل و در تیرماه هزینه کتابهای مقاطع ابتدایی و پیش دانشگاهی باید پرداخت شود افزود : این هزینه ها بابت کتاب و بیمه شدن دانش آموزان می باشد و این اجباری است .

انتهای پیام / نارمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک