پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ساعت ۲:۵۷

۵ هنرمند شیروانی به جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از راهیابی ٥ هنرمند موسیقی این شهرستان در یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان خبر داد.
5 هنرمند شیروانی به جشنواره ملی موسیقی جوان راه یافتند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، احمد زیبایی با اعلام این خبر اظهارکرد: یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در ٣ بخش اصلی موسیقی دستگاهی ایران، موسیقی نواحی ایران و موسیقی کلاسیک برگزار می شود که در این دوره ٥ هنرمند موسیقی از شهرستان شیروان در بخش موسیقی دستگاهی ایران، به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

 

وی گفت: در بخش دوتار، «فرهاد اسلامی»،  «آریا صادقی قهرمانلو» ، «شهاب رضا زاده»، «صادق غلامرضا زاده» و «سعید هوشمند» به مرحله نهایی راه یافتند.

 

وی ادامه داد: در بخش «موسیقی دستگاهی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای تار، تنبک، سنتور، سه‌تار، عود، قانون، کمانچه، نی و در بخش «موسیقی کلاسیک» نوازندگان سازهای ابوا، پیانو، ترومبون، ترومپت، فلوت، کلارینت، گیتار کلاسیک، ویلن، ویلنسل، ویولا، هورن و در بخش «موسیقی نواحی ایران» خوانندگان و نوازندگان سازهای زهی، بادی و کوبه‌ای شهریورماه سال جاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک