پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ساعت ۰:۵۲

خسارت ۱۵۰ میلیون تومان سیل روز گذشته به جاده‌های فاروج

فرماندار شهرستان فاروج با اشاره به خسارت 150 میلیون تومانی باران و سیل روز گذشته به جاده‌های روستایی شهرستان فاروج اظهار داشت: بارش‌های روز گذشته آسیب‌های جزئی به بخش کشاورزی و باغات وارد کرده است که گزارش این خسارات در حال تکمیل است.
خسارت 150 میلیون تومان سیل روز گذشته به جاده‌های فاروج,

به گزارش عصراترک به نقل از راه فاروج؛ فرماندار شهرستان فاروج با اشاره به  بارش‌های پراکنده‌ای در سطح شهرستان فاروج در روز گذشته گفت: هشدارهای لازم از روزهای قبل داده‌شده بود و ما هم ابلاغ‌ها لازم را به دستگاه‌های عضو شورای مدیریت بحران شهرستان فاروج اعلام کرده‌ایم و خوشبختانه همه دستگاه‌ها از آمادگی کامل برخوردار بودند.

وی در ادامه افزود: یکی از نکاتی که در شهرستان فاروج بسیار قابل‌توجه بود بااینکه این حادثه در روز تعطیل اتفاق افتاد و بخش عمده روستاهای شهرستان فاروج گردش پذیر هستند، احتمال می‌رفت گردشگرانی در حاشیه رودخانه‌های داشته باشیم، اطلاع‌رسانی به‌خوبی انجام‌گرفته و خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت جانی و مصدومیت را از این محل نداشتیم.

هادی رجائی نیا با اشاره به خسارات سیل روز گذشته در شهرستان اظهار داشت: این بارش‌ها به‌صورت پراکنده روان آب‌ها و سیل آب‌هایی را در بعضی روستاها داشته که خسارت‌هایی را در بعضی موارد ایجاد کرده است. عمده خسارت‌هایی که در شهرستان وارد شد به تأسیسات زیربنایی و راه بوده است. تعدادی از روستاها که طرح‌های هادی را ظرف هفته گذشته شروع کرده‌اند اقدامات آن‌ها دچار مشکل شده و خسارات جزئی هم به بخش کشاورزی و باغات واردشده است.

وی در ادامه افزود: جمع‌بندی گزارش‌ها در حال انجام است و کارشناسان در دستگاه‌های مختلف در حال ارزیابی هستند، تا این لحظه گزارش مجموعه راه داری و حمل‌ونقل جاده‌ای ما آماده‌شده که بالغ‌بر 150 میلیون تومان خسارت به تأسیسات زیربنایی راه‌های شهرستان واردشده است.

پایان خبر/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک