پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ساعت ۱:۱۴

۱۱۵ ماموریت برای اهالی ۱۲۵ اسفراین

۲۸ منزل مسکونی شهری و روستایی طی سال جاری تا کنون در اسفراین دچار حریق شده اند.
115 ماموریت برای اهالی 125 اسفراین,
به گزارش  عصر اترک به نقل از سپهرآیین، مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسفراین از ابتدای سال جاری تاکنون به 115 ماموریت اعزام شده اند.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسفراین با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون امدادگران آتش نشانی به 62 ماموریت اطفای حریق اعزام شده اند.

«حسین پیکانی» با اشاره به اینکه آتش سوزی منازل مسکونی در صدر حوادث واصله به مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی اسفراین است، افزود: 17 منزل مسکونی در محدوده شهری و 11 منزل مسکونی روستایی در این مدت دچار آتش سوزی شدند.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی خودرو در ردیف بعدی آتش سوزی های گزارش شده به آتش نشانی و خدمات ایمنی اسفراین با 15 مورد بوده است، خاطر نشان کرد: حریق علف های هرز، زباله و اراضی کشاورزی هم 14 مورد گزارش شده است.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسفراین با اشاره به ثبت 53 ماموریت امداد و نجات در بخش های گوناگون، تصریح کرد: مارگیری با 25 مورد گزارش واصله در صدر ماموریت های اعزامی آتش نشانی اسفراین در حوزه امداد و نجات است.

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک