چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ساعت ۱:۲

گفتگو با جوان گرمه ای برنده خودروی ۲۰۶ از شبکه آی فیلم

گفتگو با جوان خوش شانس گرمه ای که در اولین دوره مسابقه 300 ثانیه شبکه آی فیلم شرکت کرده بود و پس از چندبار شکست و در پی آن پشتکار و استمرار، برنده جایزه ویژه مسابقه یعنی یک دستگاه خودروی 206 شد.
گفتگو با جوان گرمه ای برنده خودروی 206 از شبکه آی فیلم,

به گزارش عصراترک به نقل از پایگاه خبری گرمه ، متن گفتگوی خبرنگار ما با این برنده خوش شانس به شرح زیر است:

... بازهم یک صبح ! یک صبح مثل همه صبح های دیگر که از خواب بلند می شوید. یک صبح مثل همه صبح های دیگر که چشم امید به فرداهای بهتر دارید. یک صبح مثل همه صبح های دیگر که برای مدتی شما را غرق می کند در رویاهایتان، در آرزوهایتان، در خاطره هایی که دیگر پیش شما نیستند ودر آمال هایی که دست نیافتنی شان می بینید. یک صبح مثل همه صبحهای دیگر...


... و می گویی نه ! مثل آن که امروز هم آن روزی نیست که فکر می کردم . روزی است مثل همه روزهای معمولی . از جنس همان روزهایی که باید بازهم چشم انتظار فردایش بمانی تا شاید یک وقتی، یک جایی، یک زمانی،  رویاها، آرزوها، آمال ها برایت واقعیت شوند ... و درست در همان صبح و در همان روز به ظاهر معمولی ، یک تماس تلفنی معادلات فکری ات را عوض می کند. انگار که این بارشانس در خانه ات را زده باشد. درست  درخانه خود خودت را .

برای لحظه ای تصور کنید!که اینبار جای "علیرضا مرادنژاد سرخکلایی" هستید... همان کسی  که در یک روز خیلی معمولی ، بعد از امتحانات مدرسه با دوست صمیمی اش به مشهد و حرم امام رضا(علیه السلام) رفته بود و بعد یک تماس تلفنی با اوخیلی چیزها را( لا اقل در آن روز) برایش تغییر داد. فکر کنیدکه بگویند«به شما تبریک می گوییم شما برنده یک خودروی 206 شدید!»

علیرضا مرادنژاد همان کسی است که در اولین قرعه کشی مسابقه 300 ثانیه شبکه آی فیلم، برنده یک دستگاه خودروی 206 شد. اویکی از برندگان اصلی و جایزه ویژه مسابقه 300 ثانیه است که باورنمی کرد یک خودرو آن هم از مدل پژو 206 را در قرعه کشی ببرد ...ولی برد !

 و حالا میهمان پایگاه خبری گرمه شده و با ما در باره آن روز صحبت می کند . گفتگوی ما با "علیرضا مرادنژاد" با گچند عکس یادگاری هم همراه بود .


*آقای مرادنژاد به رسم آغاز بسیاری از گفتگوها ابتدا خودتان را معرفی کنید تا خوانندگان بیشتر با برنده جایزه شرکت ایران کیش آشناشوند .
علیرضا مرادنژاد سرخکلایی هستم ساکن شهر گرمه.

*چند سالتونه و کارتون چیه ؟
 17 سالمه و دانش آموز مقطع متوسطه دوم دبیرستان شهید مدرس گرمه هستم.

در خانواده چندنفره هستید؟

 1خانواده ما 5 نفره هست، پدر، مادر ، من و دوخواهر دیگرم که ما 3 قلو هستیم.


* از چگونگی شرکت در مسابقه برایمان بگویید.
اوایل خرداد ماه ، و در ماه مبارک رمضان بود که در حال تماشای مسابقه جدید ۳۰۰ ثانیه شبکه آی فیلم بودم، بعد که دیدم مسابقه اش تقریبا برام آسونه به فکرم زد که منم تماس بگیرم و تو مسابقه شون شرکت کنم; گوشی تلفن خونه رو برداشتم و با شماره مورد نظر تماس برقرار کردم و در لیست افراد شرکت کننده قرار گرفتم. بار اول که شرکت کردم تا یه مراحلی پیش رفتم و بعدش دیگه نتونستم ادامه بدم. البته چندباری این اتفاق تکرار شد، و هیجان مسابقه برام اونقدر زیاد شده بود که هر بار بیشتر ترغیب میشدم شرکت کنم; لازمه که بگم با هر بار تماس گرفتن و شرکت کردن در مسابقه برای هزینه ورودی در مسابقه مبلغ ۵ هزار تومن روی قبض تلفنمون حساب میشد که بعد از اومدن قبض تلفن، حدود ۱۵۰ تومن پول قبض خونمون اومد; که برای پدر مادرم که زیاد در جریان تماس های من نبودن، خیلی تعجب برانگیز و غیرطبیعی بود.

*آقای مرادنژاد می خواهیم از چگونگی برنده شدن شما در بین شرکت کننده ها و از آن لحظه ای که با شما تماس گرفتند و گفتند که برنده جایزه یک خودروی  206 شدید برایمان بگویید چه موقع باورتان شد که آن تماس، واقعی است و نام شما در قرعه کشی به عنوان فرد برنده انتخاب شده است ؟

بعد از اینکه چندین بار شرکت کردم و موفق نشدم امتیاز لازم رو بدست بیارم، بار آخر که دیگه آخر امتحانات مدرسه هم بود، بلاخره تونستم به حدی برسم که در لیست قرعه کشی مسابقه ۳۰۰ ثانیه قرار بگیرم; بلافاصله بعد از امتحانات به همراه دوستم برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد مقدس رفتم، که فردای اون روز مادرم به حالتی بسیار عجول و خوشحال با من تماس گرفت و گفت: علیرضا تو ماشین برنده شدی!!! اولش من شوکه شدم; متوجه نشدم چی شد، اما کمی که فکر کردم فهمیدم حتما از مسابقه ۳۰۰ ثانیه شبکه آی فیلم برنده شدم، اما هنوزم باورم نمیشد; تا اینکه از شبکه آی فیلم با خودم تماس گرفتن و خبرقطعی برنده شدنم رو بهم دادن و ازم مشخصات شخصی دقیق رو گرفتن، و اونوقت بود که من کم کم باورم شد واقعا برنده شدم.

*در نظر دارید با این جایزه ویژه چه کاری انجام دهید؟
قصد فروش ماشین رو دارم، که بعدش با پول اون به تحصیلات عالیه در بهترین دانشگاهها بپردازم.


*در این چند روز حدود چند نفر برنده شدن جایزه خودروی 206 را به شما تبریک گفته اند ؟
افراد خیلی زیادی از جمله دوستان وهمکلاسی هایی که شماره ام رو داشتن بلافاصله بعد از اینکه شبکه آی فیلم من رو بعنوان برنده اعلام کرده بود تماس گرفتنو تبریک گفتن، مجموعا بیش از 100 نفر./انتهای پیام/صادق بابائی

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
امین چراغی | 1396/06/10
2
1
دروغه من ۲۰۰۰۰۰هزار رو دادم و تا مرحله ۷رفتم و مرحله ۷به همه مرحله ها رفتم ولی خبری نشدواقعا متاسفم من ۲۰۰هژار برام خیلی زیاد بود.
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1396/06/18
2
1
من شرکت کردم امتیاز زیادی گرفتم ولی هیچ خبری نیست مگه
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
پاسخ ها به این نظر
اسدالله حسینی فر | 1396/07/04
0
1
صد درصد حقیقت دارد باید امنیاز کسب کنی من الان 160000 شانزده هزار امتیاز دارم برنده 2میلیون شدم |پرداخت کردن
| 1396/09/15
0
1
ااقعاکه خدا راحوش نمیاد
ناشناس | 1396/07/04
0
1
خیلی دزدهستن منم شرکت کردم وهیچ خبری نشدبه جزپول تلفن
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1396/07/15
0
2
من ی زن سرپرست خانوارهستم وفزندم ناراحتی قلبی داردهرچندروز شرکت میکنم به امیدبرنده شدن خودرو
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1396/11/02
0
0
من هروز تو مسابقه شرکت میکنم مطمینم که برنده این مسابقه قطعا هستم چه با کمترین امتیاز . من حتما باید برنده ماشین باشم چون باید به رویای چندین سالم برسم.
نام :
ایمیل
نظر
۶ | 1396/11/09
0
0
امید وارم منم برنده خوش شانس ماشینشون باشم چو خدا میدونه که چقدر بهش احتیاج دارم
نام :
ایمیل
نظر
سعید | 1396/11/20
0
0
منم به امیدبرنده شدن خودرودرمسابقه شرکت میکنم
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1396/12/11
0
0
همش دروغه اگه جایزهی هم باشه برای خودشونه
نام :
ایمیل
نظر
قاسم | 1396/12/21
0
0
ازاینکه بعضی ازهموطنان جوایز این مسابقه رو واقعی نمیدونن و فکرمیکنن همش دروغ وکلاهبرداریه باید بهشون حق بدیم چون ازبس مردم فریب کلاهبردارا رو خوردن دیگه مشکل بتونن به کسی یا برنامه ای ازاین دست رو باور کنن ولی بنده به عنوان یه شرکت کننده بعداز گذشت 40روز ازاولین تماس تلفنی برای شرکت درمسابقه با 14هزارامتیاز هم برنده ی جایزه ی نقدی شدم هم تومسابقه ی تلویزیونی شرکت کردم و بالاخره اینکه این یه مسابقه اس وبرنده ها با قرعه کشی مشخص میشن پس با اطمینان شرکت کنید انشاالله که برنده خواهیدشد
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
پاسخ ها به این نظر
| 1397/03/21
0
0
شما حتما دینفعید آقای قاسم
سید محسن محمدی | 1396/12/25
1
0
سلام.من بیش از ۵۰۰۰ هزار امتیاز ویه ۷۰۰ ویه ۳۰۰ ویه ۵۰۰ امتیاز دیگه دارم وهمیشه با موبایل تماس میگیرم.در دوره ۳۰۰ ثانیه دوبار با تلفن منزل تماس گرفتم وهر برج ۲۰ هزار تومن تا امروز که ۲۴ اسفنده برامون روقبض میومده وامروز متوجه شدم که خودکار از حسابمون کسرمیشده وباید بری مخابرات تا قطع کنه.بیش از ۳۰۰ هزار تومن من پول دادم تا حالا ونه تو مسابقه تلفنی ونه تو روزانه ونه حتی تو تلوزیونی شرکت نکردم خواهشا رسیدگی بشه.حداقل پول ناحقی که از تلفن منزلمون کسر شده وخبر نداشتیما جواب گو باشید ممنون.
نام :
ایمیل
نظر
محمدعلی زمانی | 1397/02/12
0
0
باسلام مسابقه بسیارخوبی هستش به کلیه دست اندرکاران خسته نباشید میگم وازخدا میخام که یکی ازبرندگان خودرو باشم وبااطمینان کامل میدونم که خدا کمکم میکنه وبرنده میشم بزودی انشااله،چون خودش میدونه که بهش خیلی نیازدارم وبهم میده
نام :
ایمیل
نظر
حسین اقاجانی | 1397/02/12
0
0
سلام من در تاریخ 17 بهمن برنده 500 هزار تومان در مسابقه تلفنی شدم که با اینکه تماس گرفته و شماره کارت و تصویر کارت ملی از من دریافت کردند. هنوز خبری از پرداخت وجه این جایزه نیست، ضمنا در روز 12 فروردین هم برنده 250 هزار تومان در مسابقه تلفنی شدم. خواهشمندم پاسخ دهید. با تشکر
نام :
ایمیل
نظر
محمد خدابخشی | 1397/03/21
0
0
با سلام بنده حدود ۱۷۰۰ یا ۱۸۰۰ امتیاز کسب کردم نمیدانم باید این امتیازها تا چند برسه ...یکبار هم تا مرحله ۷ پیش رفتم و با یک پوچ رسیدم به دوباره مرحله اول این رو ظلم میدونم در حق شرکت کنند این ظلمه که تا مرحله اول برسه ودوباره برگرده به مرحله اول ...اگر این مسابقه کلاه برداری و کشیدن پول از جیب مردم نیست پس چرا شفاف سازی نداره ..من از کجا بدونم که اون جدولی که انتخاب میکنم واقعا پوچه وبه اعتراض از این حق کشی و نا ثوابی در حق شرکت کننده از امروز شرکت نمیکنم و هزینه ای هم که از بنده اخذمیشه در این رابطه حرام میدانم و نمیبخشم ...
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک