جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۹۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ساعت ۱:۳۴

پرونده "نسرین"، کودک دو قلبه بجنوردی همچنان باز است+ تصاویر

"نسرین" همان کودکی که به دو قلبه بودن معروف است، این روزها باید بار دیگر برای انجام معاینات پزشکی راهی تهران شود اما مادر نسرین بخاطر مشکلات مالی هنوز نتوانسته است این کار انجام دهد.
پرونده

به گزارش عصر اترک، نسرین احمدی، همان نوزاد بجنوردی که چهار سال پیش با عارضه بیماری دوقلبه بودن در رسانه ها مطرح شد هنوز هم با یک توده حجمی به شکل قلب در بدن،  دست و پنجه نرم می کند و پزشکان توصیه کرده اند تا زمان انجام عمل جراحی هر 6 ماه یکبار توسط آنان معاینه شود.

مادر نسرین می گوید 15 روز از وقت معاینه نسرین در تهران گذشته است ما بخاطر شرایط بد مالی نتوانسته است کودکش را به موقع برای ادامه روند درمان به تهران ببرد.

خانم احمدی می گوید تخریب منزل مسکونیشان در گلستان شهر بعد از زلزله هم قوز بالا قوز شده و در کنار هزینه های زندگی خانواده و درمان نسرین باید به فکر چاره ای برای تعمیر خانه هم باشد.

او می گوید: کمیته امداد هم بعد از رسانه ای شدن بیماری نسرین به بهانه اینکه خیرین به ما کمک می کنند، مستمریش را قطع کرده است.

مادر نسرین، همان نوزاد دو قلبه که حالا این روزها پا در 5 سالگی گذاشته است، از مشکلات زمانه خسته شده است و امید وارست راهی پیدا شود تا بتواند کمی از بار سنگین مشکلات را از روی دوشش بردارد.

گزارش هایی که عصر اترک در خصوص کودک دوقلبه کار کرده است را می توانید در اینجا و اینجا بخوانید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاس: بهرام میکده

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک