شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۰۷ - ساعت ۵:۷

عامل فراری حادثه آدم ربایی در اسفراین دستگیر شد 

 فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری  عامل فراری حادثه آدم ربایی ناموفق  در این شهرستان خبر داد.
عامل فراری حادثه آدم ربایی در اسفراین دستگیر شد ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سرهنگ "جاوید مهری" صبح امروز درخصوص این حادثه گفت : حادثه آدم ربایی ناموفق نیمه های تیرماه در میدان لاله شهر اسفراین اتفاق افتاد.

وی افزود: عامل آدم ربایی که توانسته بود از صحنه متواری شود، با تلاش نیروی انتظامی، امروز دستگیر شد.

مهری با بیان اینکه این فرد در این مدت متواری بوده و ماموران با تلاش شبانه‌روزی و ردزنی های تخصصی و شگرد های پلیسی او را دستگیر کردند افزود: عامل آدم ربایی، صبح امروز با خودروی زانتیا در یکی از جایگاه های سوخت اسفراین در حال سوخت گیری بود که شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین درباره شب حادثه زورگیری و اقدام به آدم ربایی در میدان لاله در اسفراین افزود: عامل زورگیری و آدم ربایی، شروری است که نیروی انتظامی، حکم جلب او را داشته و ماموران در شب حادثه او را در تلاش برای آدم ربایی مشاهده کردند.

وی افزود: این فرد، با مشاهده ماموران پلیس، با یک دستگاه 405 از محل متواری شده که در حین فرار در خروجی میدان لاله به سمت بلوار کشاورزی با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد.

مهری اظهار کرد: واحد گشت به خودرو یاد شده دستور ایست را صادر می کند اما راننده خودرو 405 به دستور ایست ماموران توجه نکرده و اقدام به فرار می کند و ماموران برای شناسایی پلاک خودروی ضارب اقدام به تعقیب و گریز می کنند.

مهری خاطرنشان کرد: تعقیب و گریز پلیس و عامل آدم ربایی و روزگیری در شب حادثه، منجر به کشته شدن یک عابر پیاده و مصدوم شدن 2 عابر دیگر شد.

به گفته شاهدان عینی، نیمه های تیرماه در تعقیب خودروی پلیس با خودروی 405 در خیابان شاهد اسفراین به علت بالا بودن سرعت خودروی پلیس و عدم کنترل مناسب، خودرو وارد پیاده رو شد و با سه نوجوان برخورد می کند که یک نفر در دم جان باخت و دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک