پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ساعت ۱:۳۱

انهدام باند سارقان احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از انهدام باند سارقان احشام با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
انهدام باند سارقان احشام با 9 فقره سرقت در اسفراین,

 به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سرهنگ "جاوید مهری " در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت به عنف احشام در برخي مناطق روستائی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسي سرنخ هاي بجامانده و يك سري اقدامات اطلاعاتي، باندسه نفره سارقان احشام که در مناطق روستائی اقدام به سرقت مي نمودند، شناسايي و با همکاری پلیس آگاهی آشخانه در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ مهری ادامه داد: در بازرسي از خودرو متهمان تعداد 4 راس گوسفند، ، یک عدد چسب 5 سانتی، یک عدد قمه، 2 عدد ماسک کشف و ضبط شد.

وي با اشاره به اینکه متهمان در بازجويي هاي فني ماموران پليس آگاهی به 9 فقره سرقت احشام در شهرستان اعتراف کردند، تصریح کرد: در این عملیات سه سارق دستگير که به همراه یک مالخر پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان خاطر نشان کرد: در کنار برخورد قاطعانه ي پليس با مجرمان و سارقان، دامداران و صاحبان احشام بايد نسبت به تقويت حفاظت فيزيکي مکانهاي نگهداري دام خود اقدام نموده تا با افزايش ضريب امنيت اين اماکن، فرصت ارتکاب جرم براي مجرمان و سارقان فراهم نشود .

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک