چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ساعت ۵:۵۶
سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان شمالی خبر داد:

لای روبی ۸۰ قنات با اعتبار ۴ میلیارد تومان توسط آستان قدس رضوی

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان شمالی از لای روبی 80 قنات با اعتبار 4 میلیارد تومان توسط آستان قدس رضوی دراستان خبرداد.
لای روبی 80 قنات با اعتبار 4 میلیارد تومان توسط آستان قدس رضوی,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، محمد اکبرزاده، سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان شمالی در نشست خبری با خبرنگاران استان با اعلام این مطلب گفت: درصورت عمل به تعهدات مبنی بر پرداخت همین میزان اعتبار توسط سازمان برنامه وبودجه این پروژه اجرایی خواهد شد.
وی از دیگر پروژه های عمرانی آستان قدس در استان را احداث دو استخر ذخیره آب با اعتبار یک میلیارد و 350 میلیون تومان اعلام کرد.
اکبرزاده هدف اصلی این برنامه های را همکاری دادن مردم در اجرای طرح های عمرانی ذکر کرد تا ازمهاجرت مردم به مناطق حاشیه شهر و محروم جلوگیری شود.
  سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس در خراسان شمالی با اشاره به وجود بیش از 30 موقوفه در حوزه آستان قدس در استان، گفت: درحال انجام پیگیری های لازم برای هزینه کرد درآمد موقوفات در خود استان هستیم.
اکبرزاده افتتاح کانون های خادم یاری، برگزاری جشن ازدواج 450 زوج با همکاری نهاد های حمایتی و و حضور تعدادی از خادمین امام هشتم در شهرستان های مختلف استان از 9 تا 13 مرداد ماه را از جمله برنامه های دهه کرامت در استان ذکر کرد. 
وی از تشکیل 90 کانون خادم یاری تولیت آستان قدس درمراکز شهرستان ها و دهستان های این استان خبر داد وافزود: از مجموع این تعداد 45 کانون مربوط به مراکز شهرستان ها و 45 مورد نیز در دهستان ها تشکیل شده است.
 اکبرزاده گفت:  کانون ها همچون دفاتر نمایندگی هستند و محلی برای ارایه خدمات خواهد شد. 
وی در ادامه دو فعالیت محوری نمایندگی آستان قدس در این استان را در حوزه معاونت امداد مستضعفان و رسیدگی به امور نیازمندان اعلام کرد .
 وی همچنین محور دیگر را مربوط به ترویج معارف قرآنی ، فرهنگ رضوی و سبک زندگی اسلامی برشمرد.
وی افزود: معاونت امداد در حوزه های مختلف از جمله تغذیه و سلامت، اشتغال، توانمند سازی ، کارآفرینی نقش آفرینی می کند تا نیازمندان از زیر پوشش نهاد های حمایتی خارج شوند. 
اکبر زاده  با بیان اینکه پنج دهستان محروم خراسان شمالی مورد حمایت آستان قدس قرار می گیرد، گفت: قوشخانه، سنگر، بام  از جمله این دهستان ها هستند که برای هر دهستان 4 میلیارد تومان در مرحله اول در نظر گرفته شده است. 
وی همچنین از 600 نفر خادم یار آستان قدس رضوی در استان خبر داد و گفت: هر کس در منطقه خود می تواند خادم امام رضا (ع) باشد.
وی  افزود: در این راستا شهروندان علاقه مند می توانند در کانون های ثبت نام کنند و خادم یار باشند .
انتهای پیام/ب
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک