شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سوال از مسئولین | کد خبر: ۲۷۹۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ساعت ۵:۸

چند سوال داغ این هفته با موضوع بررسی مشکلات مناطق زلزله زده

" چند سئوال داغ" بنا دارد سئوالات شما مخاطبان و هم استانی های عزیز را با مسئولین استانی و شهرستانی در میان گذاشته و پاسخ آن ها را انتشار دهد میهمان این هفته محمد حسین علی نیا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  خراسان شمالی است.

 به گزارش عصر اترک، پیش از این قاسم جعفری ،نماینده پنج شهرستان استان و روح الله براتیان شهردار سابق بجنورد،یاران دادستان عمومی و انقلاب بجنورد، سید محمد لنگری،مدیرکل آموزش و پرورش استان ،سیدی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی ، علی زاهدی نیا مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی و جلال احمد زاده مدیر بیمه آسیای خراسان شمالی، حسن نوری سرپرست اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی ، یحیی نیکدل،رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی ، فهیمه مهمانواز، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان شمالی ،رضا الله وردی، مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی و سهراب ابراهیمی مدیرعامل خانه مطبوعات استان، سرهنگ قاسمعلی عبد یوسفخانی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه و قئم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و براتعلی حاتمی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی  از میهمانان این بخش بوده اند، طبق هماهنگی های انجام شده این هفته جناب آقای محمد حسین علی نیا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری  خراسان شمالی با موضوع زلزله، مهمان بخش "چند سئوال داغ"  عصر اترک است.
 بر این اساس شما مخاطبین می‌توانید سوالات خود را ذیل این مطلب و در قسمت نظرات برای ما ارسال نمائید. سئوالات و انتقادات شما پس از دسته‌بندی توسط خبرنگار " عصر اترک" با آقای علی نیا در میان گذاشته می‌شود و پاسخ ها در همین بخش انتشار داده می شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
رحمانی | 1396/05/01
0
2
با سلام رحمانی هستم از روستای بوربور میخواستم بگم مسئولین کاری برای ما بعد از زلزله انجا ندادند، فقط آمدند و خاک بردای کردند و ما از بعد از زلزله با 6 نفر در چادر بدون هیچ امکاناتی زندگی می کنیم .از آقای علی نیا بپرسید چرا چرا رسیدگی نمیشه
نام :
ایمیل
نظر
رضایی | 1396/05/01
0
1
با سلام ‌چرا‌صاحب ‌خانه ‌ها‌ بعد ‌از ‌زلزله ‌بجنورد‌به طور ‌وحشتناکی‌کرایه‌ها رو‌بردن ‌بالا ‌این‌انصاف‌‌نیست‌دور‌از‌انسانیت ‌هست دلیل این موضوع از آقای علی نیا سوال شود.
نام :
ایمیل
نظر
فاطمه | 1396/05/01
0
3
سلام خانه های هزار واحدی شهرک گلستان تمام خراب شدن به هرجا.مراجعه کردیم جواب نداند از آقای علی بپرسید چه چاره ای برای شهرک گلستان و مستحکم نبودن مسکن های این شهرک کشیدند؟
نام :
ایمیل
نظر
فامیل دور | 1396/05/01
0
3
سلام از اواسط شهریور هوا خنک میشه برنامه شما برای اسکان چیه؟
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1396/05/03
0
2
ازمعاون استانداری بپرسین مگه نگفتن رایگان پرونده من رفته نظام مهندسی میگه پول طراحی فقط طراحی دوملییون پانصدماباید چکارکنیم حالامعلوم نیست نظام چقدرمیخواهد
نام :
ایمیل
نظر
محمد رضا | 1396/05/03
0
1
با سلام خدمت معاون استاندار می خواستم به عرضتون برسونم منازل خانواده شهدا و ایثارگر در مناطق روستایی از طرف بیمه البرز بیمه شده اند تعداد زیادی از این منازل در روستاهای درقانلو، بور بور، سلولی،چوبلی تپه و ... دچار خسارت های زیادی شدن اما میزان خسارتی که این بیمه تعیین میکنه برای پرداخت خیلی کمتر از میزان خسارت واقعی و اون چیزی هست که کارشناسانی که برای ارزیابی آمده اند برآورد کرده اند. لطفا راهنمایی کنید ما باید این موضوع رو چگونه پیگیری کنیم؟
نام :
ایمیل
نظر
احیا دادمهر | 1396/05/04
0
0
جلسه پرسش پاسخ فیلم برداری تبلیغ خدا از تقصیرات همه بگذرد داره زمستان میاد و خیلی ها توی چادرها یا همون خونه های نیمه مخروبه بدون ایمنی هستند. حرفی نمونده بزنیم که. اگه راست میگید شروع کنید خونه هارو بسازید . اینقدر مردم رو سر کار نذارید خدا قهرش می گیره و یک زلزله ده ریشتری میاد و همه مارو مرخص میکنه. اگه به شما پول ندادن رک و پوست کنده با مردم در میان بذارید بلکه خودشون یه خاکی به سرشون کنن
نام :
ایمیل
نظر
همشهری | 1396/05/06
0
0
شنیده شده قراره یک زلزله سیاسی و عمرانی(ظاهر نمایی) در شهر بجنورد با انتخاب شورای جدید صورت گیرد و شایعه شده که اقای علی نیا نیز بابت امتیازاتی که در زمان شهردار اسبق دریافت نموده اند از این زلزله شدیدا حمایت میکند ایا صحت دارد؟؟؟؟؟
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1396/05/07
0
0
علی از روستای بور بور: برای آوار برداری دامداری های روستای بوربور که بر اثر زلزله تخریب شده اند هیچ اقدامی نشده است و دامداران این روستا معطل اقدام جهاد کشاورزی هستند، مسئولان چرا اقدامی انجام نمی دهند که این آوار برداری انجام شود؟
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1396/05/07
0
0
مهدی از روستای لنگر: هنوز آوار برداری تعدادی از خانه های روستا لنگر ( این روستای سرد خیز ) که بر اثر زلزله تخریب شدند، باقی مانده و انجام نشده است، همینطور برای افرادی که درخواست دریافت وام داشته اند نیز پرونده تشکیل شده اما بانک می گوید اعتباری نداریم که برای ساخت خانه جدید به شما وام بدهیم که ما از مسئولان می خواهیم که موضوع آزاد سازی این وام را پیگیری کنند.
نام :
ایمیل
نظر
حسن از روستای لنگر: | 1396/05/07
0
0
جهاد کشاورزی اعلام کرده است به دامدارانی که دامداری اشان بر اثر زلزله تخریب شده و الان 100 گوسفند و 100 متر زمین ساخت داشته باشند وام می دهیم و اگر دامدار این دو شرط را نداشته باشد نمی تواند از وام کسب و کار اختصاص یافته به زلزله زدگان استان استفاده کند، حال تکلیف آنانی که 100 متر زمین یا 100 گوسفند ندارند و اما بر اثر زلزله دامداری و دام هایشان را از دست داده اند، چه می شود؟
نام :
ایمیل
نظر
مجید از روستای دنگل: | 1396/05/07
0
0
ساخت خانه های جدید به جای خانه های تخریب شده بر اثر زلزله در روستای دنگل الان معطل اجرای طرح هادی است، که از بخشداری و بنیاد مسکن بجنورد خواستیم برای اجرای طرح هادی این روستا اقدام کنند هنوز که هیچ خبری نشده است! چرا؟
نام :
ایمیل
نظر
رضا از روستای دنگل: | 1396/05/07
0
0
بر اثر زلزله تعدادی دامداری در این روستا تخریب شدند که آوار برداری آنها انجام شد، حالا برای ساخت آن اقدام کرده ایم که به بانک معرفی شدیم اما بانک می گوید باید ضامن کارمند معرفی کنید، حرف من این است که روستایی ضامن کارمند از کجا پیدا کند که به عنوان ضامن معرفی کند اگر می شود که ضامن روستایی زنجیره ای جایگزین شود.
نام :
ایمیل
نظر
قاسم از روستای دوراقانلو: | 1396/05/07
0
0
برای ساخت خانه های جدید به جای خانه های تخریب شده بر اثر زلزله در این روستا، ابتدا باید طرح توسعه این روستا انجام شود تا مقداری از زمین های کشاورزی به منطقه مسکونی الحاق شود برای انجام ساخت و سازها، اما حالا سخت گیری های جهاد کشاورزی نمی گذارد که این الحاق به طرح انجام شود؟ مسئولان بگویند که تکلیف ما چیست؟
نام :
ایمیل
نظر
حمید از نجف آباد: | 1396/05/07
0
2
چرا پول بیمه منازل روستایی مشخص و واریز نمی شود؟ همینطور ساخت خانه های جدیدی که باید به جای خانه های تخریب شده بر اثر زلزله ساخته شوند اجباری شده که باید توسط پیمانکاران انجام شوند، آیا مسئولان فکر کرده اند که پرداخت پول پیمانکار چقدر قیمت ساخت یک خانه روستایی را بالا می برد، روستایی ای که هشتش گرو نه اش است مگر می تواند خانه ای با پول زیاد بسازد؟
نام :
ایمیل
نظر
محمد روان بخش | 1396/05/08
0
3
تکلیف خانه های ۱۰۰۰واحدی های شهرک گلستان چرا روشن نمیشه با اندک پول بیمه ای که بانک واریز کرده کجای اون خونه ها درست کنیم با اون نمایی که درست کردن هر چقدر به اون ۱۰۰۰ واحدی ها رسیدگی بشه دیگه ارزش نشستن نداره چون اکثریت قشر ضعیف جامعه هستن باید اینطور ساخته بشه اکثریت یا بهزیستی هستن یا کمیته امداد یعنی ارزش این قشر اینقدر پایین که این خانه ها اینطور ساخته شده هیچ کجا جواب گو نیستن تکلیف چیست ؟کی از بلاتکلیفی مردم باید در بیان باید سنگ بشه تا بنا استقامت پیدا کنه
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک