جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۰۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ساعت ۳:۳۱

(تصاویر) خشونت کم‌سابقه صهیونیست‌ها در بیت‌المقدس

 						(تصاویر) خشونت کم‌سابقه صهیونیست‌ها در بیت‌المقدس 					,
سه فلسطینی روز گذشته در بدترین نوع خشونت‌ها و در جریان تظاهرات "جمعه خشم" به شهادت رسیدند. 

به گزارش فرادید، همزمان با اعلام برگزاری تظاهرات "جمعه خشم" در اعتراض به اقدام اشغالگران صهیونیست در نصب گیت های الکترونیکی و دوربین های امنیتی در مسجد الاقصی، نظامیان این رژیم موانع آهنی در ورودی «باب الاسباط» مسجد الاقصی نصب کردند. پلیس رژیم صهیونیستی نیز با استقرار بیش از دو هزار نیروی امنیتی در قدس اشغالی، مانع از ورود مردان  کمتر  از 50 سال به مسجد الاقصی شد.

در ادامه درگیری بین این نیروها و تظاهرکنندگان به خشونت بی سابقه در اطراف مسجدالاقصی انجامید به طوریکه سازمان ملل و مصر خواستار توقف فوری درگیری ها شدند. بنا به گزارشات تا کنون 3 تن در این درگیری ها شهید و 193 تن دیگر مجروح و به بیمارستان المقاصد قدس منتقل شدند.

شامگاه پنجشنبه نیز بیش از 70  فلسطینی در یورش نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی که در ورودی مسجد الاقصی تحصن کرده بودند، زخمی شدند.

پس از درگیری هفته گذشته میان نظامیان رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی در مسجد الاقصی که به هلاکت دو صهیونیست و شهادت سه جوان فلسطینی منجر شد، اوضاع در قدس و مسجد الاقصی متشنج شده است. تصاویر زیر اوضاع بحرانی دو روز گذشته در مسجد الاقصی را بیشتر نشان می دهد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک