پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۹۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ساعت ۵:۵۳
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی تشریح کرد: 

جزئیات قتل دختر ۱۷ ساله حصارگرمخانی

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌شمالی تهدید به برقراری رابطه نامشروع را عامل قتل دختر 17 ساله اهل حصارگرمخان از توابع شهرستان بجنورد اعلام کرد.
 جزئیات قتل دختر 17 ساله حصارگرمخانی,

به گزارش عصراترک؛ سرهنگ رضا عرب زاده در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک در تشریح این خبر اظهار کرد: دو جوان 22 و 23 ساله وقتی متوجه تنهایی دختر 17 ساله در منزل می شوند با شکستن شیشه درب منزل و تجاوز به عنف با توسل به زور وارد منزل می‌شوند.

وی ادامه داد: مقتول که متوجه موضوع می شود تنها راه چاره را فرار به پشت بام خانه می بیند که این دو فرد نیز به دنبال وی به پشت بام می روند.

سرهنگ عرب زاده افزود: این دو جوان با زور خواهان برقراری رابطه با دختر می‌شوند و بدلیل اصرار این دو جوان به برقراری رابطه نامشروع، دختر آنان را تهدید می‌کند که در صورت عدم ترک منزل خود را از پشت بام پرت می‌کند.

وی اضافه کرد: دختر 17 ساله با اصرار دو جوان به نیت شیطانی و قرار گرفتن در لبه پرتگاه خود را از پشت بام منزل مسکونی به پایین پرت می‌کند و در دم جان می دهد.

وی ادامه داد: در تحقیقات ماموران انتظامی مشخص شد، این دختر به دلیل جدایی پدر و مادر از یکدیگر به همراه مادر تنها زندگی می‌کرده است.

عرب زاده با بیان اینکه این دختر در روز حادثه به دلیل رفتن مادر به سرکار در منزل تنها بوده، افزود: دو جوان که از ساکنین همین منطقه هستند و با توجه به کوچک بودن محیط و سرعت عمل پلیس در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: این دو متهم پس از دستگیری به کار خود اعتراف کرده و هم اکنون برای سیر مراحل قضایی راهی زندان شده اند.
انتهای پیام/
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1396/04/27
0
1
اين گونه خبرها در جامعه اسلامي چقدر دردناك است. تجاوز مرد متاهل به دخترك 7 ساله پارس آبادي و بعد هم قتل او !؟ جدايي پدر و مادر اين مرحوم دختر گرمحاني!؟‌و بعد هم هدف پليد اين دو جوان ؟! چرا بايد اينگونه جامعه اي ايجاد شود. ؟؟؟؟ ايا مسئولين نمي توانند برنامه ريزي درست و منطقي براي جلوگيري از تگرار چنين اتفاقاتي كنند؟ آموزش به كودگان، اشتغال جوانان، پر كردن اوقات جوانان، آموزش مسايل زناشويي به زوجين و ......مي توان جلوي خيلي از اين بزهكاري ها را بگيرد.
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک