پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۹۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ساعت ۵:۵۵

دستگیری عامل نزاع و شرارت در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عامل نزاع و شرارت در این شهرستان خبر داد.
دستگيري عامل نزاع و شرارت در اسفراین,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سرهنگ"جاوید مهری" با اعلام این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری در محل پارک قائم این شهرستان بلافاصله ماموران به محل درگیری اعزام شدند.

وی ادامه داد: شخصی با هویت معلوم با مراجعه به ماموران عنوان داشته که شخصی با ایجاد رعب و وحشت در پارک همسر وی را به وسیله چاقو زخمی و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی ضارب و اعزام به محل اختفای وی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری فرد مورد نظر و انتقال متهم به کلانتری شدند.

سرهنگ مهری با اعلام اینکه در بازجویی های بعمل آمده مشخص شد ضارب با همدستی یکی از دوستانش اقدام به رعب و وحشت در پارک های سطح شهرستان می کرد، افزود: متهم ردیف دوم نیز با اقدام به موقع ماموران پلیس امنیت عمومی و تیم تجسس کلانتری دستگیر و به مقر انتظامی انتقال می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند، تاکید کرد: نیروی انتظامی با هنجارشکنان و مجرمان به شدت برخورد نموده و از شهروندان نیز انتظار می رود به محض مشاهده اینگونه موارد موضوع را از طریق شماره تماس 110 به پلیس اعلام نمایند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1396/04/24
0
0
اگر حضور به موقع و قاطع نیروهای پلیس نبود فاجعه ای در پارک قائم رخ میداد ....این اراذل و اوباش مست بودند و سابقه دار که الحمدولله دستگیر شدند
نام :
ایمیل
نظر
شهروند | 1396/04/24
0
0
نیروی انتظامی تشکر ....
نام :
ایمیل
نظر
اسفراینی | 1396/04/24
0
0
با این افراد و اوباش که مست میکنند و مردم را چاقو میزنند ...دادستان محترم و شاع برخورد بازدارنده و عبرت اموز داشته باشند ...از نیروهای انتظامی اسفراین هم ممنونیم .
نام :
ایمیل
نظر
ناشناس | 1396/04/24
0
0
اراذل و اوباش هنجارشکن زیاد شده اند ...همه مست و وحشیگری میکنند ،دادگستری باید با این اراذل برخورد کند .بعضی از این اوباش بارها دستگیر شدهاند و....باز تکرار اعمال مجرمانه .
نام :
ایمیل
نظر
چالاک | 1396/07/26
0
0
شما ها همه یک روز اشتباه میکنید
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک