چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۸۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ - ساعت ۰:۳۴

دستان حمیدرضا نوزاد چهارروزه فاروجی نیازمند یاری خیران

راه فاروج-کودک 4 روزه فاروجی که با اختلالات بدنی در انگشتان دست‌وپا به دنیا آمده است برای عمل جراحی و بهبودی کامل نیازمند یاری خیرین است.
دستان حمیدرضا نوزاد چهارروزه فاروجی نیازمند یاری خیران,

به گزارش عصراترک به نقل از راه فاروج؛ حمیدرضا چهار روز سن دارد و با به دنیا آمدنش پدر و مادرش خود را شکه کرده است چراکه به گفته پزشکان متخصص و سونوگرافی این کودک در تمامی آزمایشات سالم بوده و هیچ مشکلی نداشته است. ولی با مشکلات جسمی در انگشتان هر دودست و یک پای خود روبرو است.

پدر حمیدرضا 25 ساله است کارگر کوره‌های آجرپزی است و در خانه پدری زندگی می‌کند و بعد از 6 سال زندگی مشترک ورود اولین کودکش را جشن می‌گیرد؛ اما این کارگر زحمتکش از همین روز اول ورود کودکش شرمنده او شده و هیچ پولی برای هزینه عمل ندارد.

وی در گفتگو با خبرنگار راه فاروج گفت: از همان ابتدا مراحل غربالگری و دکتر را به‌طور کامل رفته‌ایم و تمام دکترها به گفتند که بچه شما سالم است اما بعد از تولد شاهد این حالت برای نوزاد خود بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: برای بهبودی کودکم باید تحت عمل جراحی پیوند انگشت قرار گیرد و این عمل تنها در تهران و بجنورد انجام می‌شود. هزینه‌های این عمل نیز برای ما سنگین است و نمی‌توانیم از پس هزینه چند ده‌میلیونی آن برآییم.

این کودک باید هرچه سریع‌تر تحت عمل جراحی قرار گیرد و با توجه به وضعیت مالی خانواده که از عهده مخارج سنگین آن برنمی‌آیند نیازمند کمک خیرین است.

خیرین گرامی می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره کارت 6037701125821113 مستقیماً به‌حساب پدر این کودک واریز کرده تا در این امر خداپسندانه شریک شوند.

پایان خبر/.77

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
مهران | 1396/04/20
0
0
شماره حساب اشتباه است اصلاح کنید
نام :
ایمیل
نظر
مجید | 1396/04/30
0
0
همون دکترهایی که کلی هزینه گرفتن غربالگری انجام دادن الان کجاهستن باید به خاطراشتباهشون هزینه عمل شو تقبل کنن
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک