شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ساعت ۰:۳۴
نبود محافظ حادثه ساز شد؛

مرگ ۲ نفر در پی سقوط خودرو به دره

دهستان میلانلو از مناطق گردشگری مصوب استان است که این بار نیز نبود حفاظ مناسب در محل با ارتفاع از سطح یک خودروی پژو 405 را روانه ته دره کرد که در این حادثه 2 تن جان باختند.
مرگ 2 نفر در پی سقوط خودرو به دره,
به گزارش عصر اترک به نقل از سپهرآیین،رییس پلیس راه اسفراین با اشاره به جزئیات حادثه، گفت: خودروی پژو 405 در مسیر دهستان میلانلو از مناطق گردشگری اسفراین در حوالی روستاهای قلعه سفید و بیدواز به دلیل غفلت از رعایت سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل خودرو منحرف می شود که متاسفانه به دلیل ارتفاع 20 متری از سطح به ته دره پرت می شود.

سرگرد «رضا خداشاهی» با اشاره به اینکه در این حادثه 20 درصدی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مقصر شناخته شد، افزود: نصب گاردریل یا هر حفاظ مناسب در دهانه پل ها، قرنیز ها و محل های با ارتفاع بالا از سطح امری ضروری و انکارناپذیر است که متاسفانه با تاکید مستمر و مداوم هم چنان مغفول مانده است.

وی با اشاره به اینکه راننده و همسرش که دیگر سرنشین جلوی خودرو بوده است در دم فوت می کند، خاطر نشان کرد: متاسفانه 2 نفر دیگر در این حادثه به شدت مصدوم شدند.

«سید حبیب حسینی» رییس اداره حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به اینکه این حادثه در مسیر قلعه سفید به بیدواز در دهستان میلانلو رخ داده است، افزود: در این حادثه راننده و دیگر سرنشین جلو جان باختند و امدادگران اورژانس 5 مصدوم را راهی بیمارستان کردند.

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک