چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۵ - ساعت ۸:۳۰

با وجود حاشیه‌سازی و فشارها روی منصوریان/ پیراهن شماره ۷ قطعا بر تن بیت سعید

ورزش > لیگ برتر - شماره 7 استقلال فصل گذشته به بختیار رحمانی سپرده شد ولی این بازیکن به هیچ وجه نتوانست در حد و اندازه‌های خود بازی کند و پس از جدایی او، این شماره به هیچ بازیکنی سپرده نشد.

                با وجود حاشیه‌سازی و فشارها روی منصوریان/ پیراهن شماره 7 قطعا بر تن بیت سعید
            ,

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علیرضا منصوریان در استقلال نشان داده کلا علاقه ای به بایگانی شماره ها ندارد و به همین دلیل امسال هم می خواهد این شماره را به بیت سعید بسپارد. البته در روزهای اخیر فشارهای زیادی روی منصوریان ایجاد شد و حتی می گفتند او شماره 7 فرهادمجیدی را دارد به حراج می گذارد! این در حالی است که خود مجیدی هیچگاه نگفته شماره 7 او باید بایگانی شود. منصوریان به نزدیکانش گفته خود او هم روزی در استقلال 10 می پوشیده و در سال های بازیگری اش برای این باشگاه هیچگاه کم نگذاشته است، با این حال هیچگاه کسی نگفته باید شماره او را بایگانی کنند. استقلالی ها می گویند در تاریخ باشگاه شان بازیکنان بزرگی چون زرینچه، فنونی زاده، ورمزیار، حسن روشن و... حضور داشته اند ولی هیچگاه شماره این بازیکنان بایگانی نشده است. به همین دلیل با توجه به عقایدی که علیرضا منصوریان دارد، شماره 7 امسال به بیت سعید می رسد.

 

251 41

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک