پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ساعت ۳:۴۳

فهرست ثروتمندترین حیوانات جهان و میزان دارایی آن‌ها! +تصاویر

تایم با انتشار گزارشی به معرفی 10 حیوان خانگی ثروتمند جهان در طول تاریخ و برآورد میزان ثروت آن‌ها پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشریه تایم فهرستی از 10 حیوان خانگی ثروتمند جهان را منتشر کرد. در این گزارش میزان  ثروت این حیوانات نیز مشخص شده است.

ا- گونتر چهارم: پس از درگذشت کونتس «کارلوتا لیبن‌اشتاین» در سال 1991 میلادی، تمامی ثروت 80 میلیون دلاری‌‌اش طبق وصیت‌نامه‌ به سگ خانگی‌ وی «گونتر سوم» تعلق گرفت. دارایی این سگ خوش‌شانس که اکنون به 375 میلیون دلار افزایش یافته است، پس از مرگ وی به وارث پس از او «گونتر چهارم» رسید. این سگ نازپرورده صاحب چند ویلا در ایتالیا و باهاماست و در سال 2000 میلادی نیز وکلای این سگ، ساحل متعلق به یک خواننده مشهور را در میامی آمریکا به مبلغ 7.55 میلیون دلار از وی خریداری کردند.

2- گربه عبوس: این گربه‌ی ترش‌رو که به گربه محبوب اینترنت شهرت دارد، به دلیل اخم همیشگی‌اش حدود یک میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. این گربه تاکنون در یک فیلم نیز به ایفای نقش پرداخته و یک برند قهوه نیز به نام وی ثبت شده است. ارزش این گربه بین یک تا یکصد میلیون دلار تخمین زده شده است. با این وجود، صاحب این حیوان خانگی معتقد است، ارزش گربه‌اش به یکصد میلیون دلار نمی‌رسد و در این باره اغراق می‌شود.

فهرست ثروتمندترین حیوانات خانگی جهان و میزان دارایی آن‌ها+تصاویر

3- توبی رایمز: این سگ متعلق به «اِلا وندل» یکی از بازماندگان خانواده‌ای بسیار ثروتمند در شهر نیویورک آمریکا بود. پس از مرگ وندل در سال 1931، حدود 2300 نفر از بستگانش تصور می‌کردند از ثروت افسانه‌ای وی سهمی خواهند داشت؛ اما تمامی دارایی اِلا وندل به سگ خانگی‌اش رسید. البته این سگ تنها چند ماه پس از مرگ صاحبش زنده بود.

4- بلَکی: نام بلکی در کتاب «گینس» به عنوان ثروتمندترین گربه تاریخ ثبت شده است. این گربه سال 1988 میلادی ملکی به ارزش 13 میلیون  دلار را از صاحب انگلیسی‌اش -بن ری- که فروشنده عتیقه بود، به ارث برد. البته اگر برآوردها درخصوص ارزش گربه عبوس درست باشد، بلکی عنوان ثروتمندترین گربه جهان را از دست خواهد داد.

5- توماسو: یک پیرزن ایتالیایی این گربه ولگرد را در خیابانی در شهر رم پیدا کرد. وی پس از مرگش در سال 2011 میلادی، برای این گربه حدود 133 میلیون دلار ثروت باقی گذاشت.

6- دردسر: لیونا هلمزلی -ملکه خست- که در زمینه معاملات ملکی فعالیت می‌کرد و در سال 2007 میلادی درگذشت، 12 میلیون دلار برای سگ خانگی‌اش «دردسر» به ارث گذاشت. با این وجود، دادگاه مبلغ ارثیه این سگ را به 2 میلیون دلار کاهش داد. دردسر تا سال 2011 میلادی زنده بود.

فهرست ثروتمندترین حیوانات خانگی جهان و میزان دارایی آن‌ها+تصاویر

7- کُنچیتا: کنچیتا که به نازپرورده‌ترین سگ جهان شهرت دارد، پس از مرگ صاحبش در سال 2010 میلادی، 3 میلیون دلار به همراه یک عمارت 8.33 میلیون دلاری در ساحل میامی به ارث برد.

8- گیگو: تنها مرغی که نامش در میان 10 حیوان ثروتمند جهان دیده می‌شود، سال 2001 و پس از مرگ «مایلز بلکوِل» غول صنعت چاپ در انگلیس که در اواخر عمرش به مزرعه‌داری روی آورده بود، 10 میلیون پوند (15 میلیون دلار) به ارث برد.

فهرست ثروتمندترین حیوانات خانگی جهان و میزان دارایی آن‌ها+تصاویر

9- چانمان: ثروتمندترین میمون جهان سال 2015 از سوی یک زوج هندی خریداری شد. این زوج هندی معتقدند پس از خرید این میمون بود که کسب و کارشان رونق گرفت؛ بنابراین این حیوان را مانند فرزندشان بزرگ کرده‌ و بسیاری از امکانات رفاهی را در اختیار وی قرار داده‌اند. آن‌ها حتی سال 2010 برای این میمون جشن عروسی برگزار کردند. این زوج هندی در وصیت‌نامه‌ خود، چانمان را به عنوان تنها وارث خود معرفی  کرده‌اند.

فهرست ثروتمندترین حیوانات خانگی جهان و میزان دارایی آن‌ها+تصاویر

10- چوپت: گربه «کارل لاگرفلد» از مشهورترین طراحان لباس در قرن حاضر، به گفته صاحبش «مشهورترین و ثروتمندترین» گربه در جهان  به‌شمار می‌رود. لاگرفلد می‌گوید چوپت از حیوانات دیگر و بچه‌ها متنفر است. این گربه سال گذشته برای حضور در آگهی‌های تبلیغاتی خودرو در آلمان و محصولات آرایشی در ژاپن، 3.3 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

فهرست ثروتمندترین حیوانات جهان و میزان دارایی آن‌ها+تصاویر

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک