یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ساعت ۳:۱
نیمه دوم تیرماه انجام می شود؛

اعزام هیات تجاری، بازاریابی و سرمایه گذاری خراسان شمالی به کشور ترکمنستان

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از پیگیری اعزام هیات تجاری، بازاریابی وسرمایه گذاری خراسان شمالی به کشور ترکمنستان به سرپرستی و مجری گری اتاق بازرگانی خراسان شمالی در نیمه دوم  تیرماه امسال خبر داد.
اعزام هیات تجاری، بازاریابی و سرمایه گذاری خراسان شمالی به کشور ترکمنستان,

محمد صمدی، رئیس اتاق بازرگانی استان با اعلام این خبر در گفت وگو با عصراترک گفت: اعزام هیات تجاری به کشور ترکمنستان بنا به درخواست اتاق بازرگانی استان و استقبال خوب کشور همسایه ترکمنستان انجام می شود.
وی از اعزام هیات تجاری، بازاریابی وسرمایه گذاری با محوریت خراسان شمالی به کشور ترکمنستان درنیمه دوم تیرماه به مدت سه روز خبرداد وگفت: این اعزام با حضور روسای اتاق های بازرگانی استان ها، هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و امور بین الملل و تشریفات  ،اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی خراسان شمالی / بجنورد ، برخی مقامات عالی رتبه استان و اعضای بخش خصوصی انجام می شود.
صمدی  به وجود 310 کیلومتر مرز مشترک میان خراسان شمالی و کشور ترکمنستان اشاره کرد و این مرز را پتانسیل بسیار خوبی برای صادرات محصولات خراسان شمالی به کشور ترکمنستان دانست.
وی از اهداف مهم این سفر تجاری را دیدار با تجار وبازرگانان کشور هدف، سرمایه‌گذاری‌های مشترک، مذاکرات برای توسعه اقتصادی، صادرات و واردات، برگزاری نمایشگاه ها، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی و ...  عنوان کرد.
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک