جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ساعت ۱۴:۳۲
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان:

اعتبارات ورزش و جوانان لرستان ۳ برابر شد/ارتقای زیرساخت‌های ورزشی

خرم آباد - مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از رشد سه برابری اعتبارات این حوزه در استان طی امسال خبر داد.
اعتبارات ورزش و جوانان لرستان ۳ برابر شد/ارتقای زیرساخت‌های ورزشی,

به گزارش خبرنگار مهر، علی یاور عزیزپور ظهر شنبه در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان لرستانی تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در سخنانی با اشاره به سرمایه گذار ۷.۵ میلیارد تومانی در حوزه ورزش لرستان اظهار داشت: همچنین در حوزه جوانان نیز ۳۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه بین زوج های جوان استان توزیع و پرداخت شد.

وی با بیان اینکه لرستان در این زمینه رتبه اول کشور را به دست آورد گفت: همچنین در حوزه درآمد زایی اماکن ورزشی این اداره کل عملکرد مطلوبی داشته به طوری که طی دو سال گذشته یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در این زمینه درآمدزایی داشته ایم.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه ورزشکاران لرستان طی سال گذشته موفق به کسب ۳۰ مدال جهانی شدند گفت: همچنین در این مدت ۴۶ مدال آسیایی و در مجموع هزار و ۵۰۶ مدال در رویدادهای ملی، بین المللی و ... توسط ورزشکاران لرستانی کسب شد.

عزیزپور با بیان اینکه در سال ۹۳ ورزشکاران لرستان ۶۳۴ عنوان قهرمانی داشتند گفت: این در حالیست که در سال گذشته هزار و ۵۰۶ عنوان قهرمانی را کسب کردند.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های ورزشی در لرستان گفت: طی سال های اخیر سرانه ورزشی لرستان چهار تا پنج سانتی متر افزایش پیدا کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه طی امسال و با توجه دولت تدبیر و امید اعتبارات ورزش و جوانان استان بیش از سه برابر شده است گفت: چشم انداز این بوده که بیش از ۸۵ درصد پروژه های عمرانی استان تا پایان سال عمرانی ۹۶ به بهره برداری برسانیم.

عزیزپور در ادامه سخنان خود با اشاره به میزبانی لرستان برای مسابقات ورزشی گفت: امیدواریم روند صعودی در این زمینه ادامه داشته باشد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک