شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۸۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ساعت ۶:۱۶
فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی خبر داد:

افزایش ۱۱ درصدی تصادفات درون شهری طی سه ماه امسال/ افزایش ۷۸/۵ درصد جرایم فضای مجازی در استان

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از افزایش 11 درصدی تصادفات دورن شهری طی سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه خبر داد و گفت: طی این مدت 689 فقره تصادف درون شهری در استان به وقوع پیوست.
 افزایش 11 درصدی تصادفات درون شهری طی سه ماه امسال/ افزایش 78.5 درصد جرایم فضای مجازی در استان,

به گزارش خبرنگار عصر اترک،سردار علیرضا مظاهری،فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران استان ازاجرای طرح تابستانه پلیس راهور در استان از اول تیرماه تا اول مهرماه امسال خبر داد و از همشهریان خواست  هشدارهای پلیس و قوانین راهنمایی و رانندگی را در تابستان رعایت کنند تا با کاهش تصادفات جاده ای مواجه شویم.

وی به 14 هزار و 976 مورد تذکر لسانی و ثبت 532 مورد تعهد کتبی طی سال گذشته در استان اشاره کرد که بیشترین تذکرات مربوط به زنان بد حجاب بود.

سرهنگ مظاهری در رابطه تصادفات درون شهری نیز گفت: طی 3 ماهه امسال 689 فقره تصادف درون شهری در استان به وقوع پیوست که نسبت به مدت مشابه 11 درصد افزایش داشته است.

وی تعداد فوتی های درون شهری استان طی 3 ماه اول امسال را 15 نفر اعلام کرد و افزود: این درحالی است که  طی سه ماه  سال گذشته تعداد فوتی های تصادفات درون شهری 13 نفر بود.

وی تعداد برگ اخطاریه تصادفات درون شهری را 79 هزار و56 برگه در سه ماه نخست امسال اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه 3 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ مظاهری به تصادفات حوزه پلیس راه نیز اشاره کرد و تعداد تصادفات این حوزه را طی سه ماه نخست امسال را528 فقره عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در تصادفات حوزه پلیس راه 56 نفر فوت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک نفر فوتی افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از رصد 2 هزار و 800 مورد پرونده فضای مجازی در استان خبر داد که 104 فقره مربوط به جرایم فضای مجازی بود که تعداد 91 فقره کشف شده است.

وی افزود:متاسفانه جرایم فضای مجازی در استان طی سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 78.5 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ مظاهری بیشترین موضوعات جرایم فضای مجازی را مربوط به برداشت غیر مجاز از بانک و جرایم غیر اخلاقی ذکر کرد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی با بیان این که خوشبختانه در سطح استان با هیچ حادثه امنیتی مواجه نشدیم،گفت:با اتحاد و همدلی که بین مردم استان،گروه ها و احزاب مختلف وجود دارد تاکنون با موردی مشکل امنیتی در استان مواجه نشدیم.

وی افزود:ولی kیروی انتظامی در راستای پیشگیری در انجام اقداماتی است و تمهیدات لازم را در این زمینه اندیشیده است.

وی ازهمشهریان استان خواست اگر مورد مشکوکی در استان مشاهده کردند با پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک