جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ساعت ۵:۵۷
مدیرکل تعزیزات حکومتی خراسان شمالی خبر داد:   

رسیدگی ۴۷ پرونده تخلفاتی در ماه رمضان امسال/افزایش ۶۸ درصدی تخلف پرونده های بهداشت،دارو و درمان دراستان

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان خراسان شمالی از رسیدگی 47 فقره پرونده  تخلفاتی در ماه رمضان امسال در استان خبر داد و گفت:این آمار قطعا تا پایان ماه ضیافت رمضان افزایش خواهد یافت.
رسیدگی 47 پرونده تخلفاتی در ماه رمضان امسال/افزایش 68 درصدی تخلف پرونده های بهداشت،دارو و درمان دراستان,

به گزارش خبرنگار عصر اترک،سید جواد سید موسوی،مدیرکل تعزیزات حکومتی استان خراسان شمالی در نشست خبری با خبرنگاران استان بیشترین پرونده تخلفاتی در ماه رمضان از سوی تعزیزات حکومتی را در زمینه نرخ های مقرر،نرخ های مصوب اتحادیه ها و مسائل بهداشتی ذکر کرد.

وی با اعلام اینکه در ماه رمضان امسال 47 فقره پرونده تخلفاتی رسیدگی شده است،گفت: به طور حتم طی دو روز باقیمانده ماه رمضان آمار قطعی تخلفات در استان اعلام خواهد شد

سید موسوی میزان محکومیت ریالی این تخلفات در ماه رمضان امسال را 33 میلیون ریال اعلام کرد.

وی تعداد کل پرونده های تخلفاتی رسیدگی شده طی 3 ماهه نخست امسال در استان را867 پرونده ذکر کرد که در حوزه کالا و خدمات  680 پرونده در این مدت رسیدگی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 28 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان این که 61 پرونده تخلفاتی قاچاق کالا و ارز طی سه ماه نخست سال جاری رسیدگی شده است از افزایش 24 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سید موسوی افزود: در حوزه بهداشت و دارو تعداد126 پرونده تخلفاتی وارده این حوزه ازسوی تعزیرات استان رسیدگی شده که نسبت به مدت مشابه 68 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان مجموع کل پرونده های رسیدگی شده استان طی سال گذشته را 3 هزار و845 پرونده عنوان کرد و میزان محکومیت را 11 میلیارد و103 میلیون ریال ذکر کرد.

وی به افزایش 140 درصدی قاچاق کالا و ارز طی سال گذشته اشاره کرد و میزان  محکومیت ریالی این تخلفات را  در این حوزه 7 میلیارد و 799 میلیون ریال برشمرد.

وی در حوزه دارو و درمان بیشترین پرونده های  تخلفاتی را مربوط  به چند پزشک متخلف در اخذ وجوه غیر مجاز عنوان کرد که در حال رسیدگی است.

وی نوع مجازات پزشکان را در مرحله اول تذکر و درج در پرونده و جبران خسارت بیمار ودر مرحله دوم توبیخ و ثبت در پرونده پزشک و در مرحله سوم لغوپروانه طبابت عنوان کرد.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان  پرونده های شاخص در حوزه دارو و بهداشت را مربوط به داروهای تقلبی،قاچاق دارو و تاریخ مصرف گذشته اعلام کرد.

وی قاچاق سوخت و قاچاق لوازم خانگی  را از پرونده های شاخص حوزه قاچاق کالا و ارز استان ذکر کرد که علاوه بر اثرات مخرب اقتصادی بر استان اثرات مخرب فرهنگی زیادی برای خانواده ها به همراه دارد.

وی افزود:طی سه ماه گذشته در استان 600 هزار لیتر سوخت در یکی از کارگاه های تولیدی فاروج کشف شد که 90 هزار لیتر سوخت سهمیه مصرف خانگی بوده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک