شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ساعت ۰:۵۱
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی

مشکلات امروز جامعه بخاطر عدم تشخیص درست است

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: وظیفه دیدبان تشخیص درست است، در طول تاریخ انسان ها یا دچار جهل بسیط بوده و یا جهل مرکب، مقایسه دوران امام راحل و امام حاضر یعنی تشخیص جهل بسیط و یا مرکب.
 مشکلات امروز جامعه بخاطر عدم تشخیص درست است,

سردار سید حسن مرتضوی فرماند سپاه حضرت جواد الائمه (ع) عصر دیروز در جمع جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد:  برای ورود به مبحث انقلاب اسلامی لازم است تا ما بازماندگان از کاروان شهدا به آن وجه کنیم، پنج مقطع حساس از ابتدای اسلام وجود دارد که باید از آن پند گرفت.

وی با اشاره به اولین مقطع حساس در تاریخ اسلام، ادامه داد: اولین مقطع بعثت پیامبر اکرم بود که بسیار پیچیده و پر از فراز و نشیب بود و دومین مرحله حساس غدیر خم بود، دوره ای که دیدید با چه اتفاقاتی و چه نحرافاتی روبرو شد و سرانجام باعث انحراف اسلام ناب شد، این انحراف ها توسط چه کسانی ایجاد شد، ما امروز با پند گیری از این موضوعات و انحرافات پیش میرویم.

وی همچنین بیان کرد: سومین  مقطعی که باعت احیاء اسلام شد عاشورا بود که در آن خون پاکترین افراد به اسلام جان تازه ای عطا کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران ادامه راه عاشورا و اسلام ناب بود، و این مقطع چهارمین مقطع از تاریخ اسلام است، همه ما می دانستیم که انقلاب اسلامی سرانجام به ظهور متصل خواهد شد و این مقطع مقدمه آخرین مقطع حساس تاریخ اسلام یعنی خواهد بود.

فرمانده سپاه استان خراسان شمالی تصریح کرد: امروز باید بدانیم که آیا توانسته ایم همه توا خود را برای پیش برد اهداف انقلاب اسلام و ظهور امام عصر بگذاریم.

وی تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی انقلاب بخاطر وجود استکبار ستیزی در درون و جوهره خود توانسته در جبهه خارج موفقیت های زیادی بدست آورد و ما باید برای جبهه درون ز هرگونه تنبلی جلوگیری کنیم.

مرتضوی اظهار داشت: امروز در داخل کشور دو نگاه وجود دارد و هرکدام یک عقه برای خود رقم زده اند که درک آن برای جلوگیری از انحراف بسیار مهم است.

فرمانده سپاه استان بیان کرد: ما معتقدیم راه شهدا راه بی عیب و پرفروغ انقلاب اسلامی است، شهدا توانستند با تشخیص درست به این هدف برسند و امروز همه تاکیدات امام راحل و امام حاضر تاکید بر این راه است.

وی با اشاره به این که امروز در جامعه خطایی مبنی مقایسه دوران امام راحل و امام حاضر گفت: وظیفه دیدبان تشخیص درست است، در طول تاریخ انسان ها یا دچار جهل بسیط بوده و یا جهل مرکب، مقایسه این دو دوران یعنی تشخیص جهل بسیط و یا مرکب.

وی در پایان بیان کرد: در دوران پیامبر (ص) اسلام سوالات پیرامون توحید و نبوت بود اما در دوران امیرالمومنین(ع) سوالات درباره ولایت، شما بعنوان دیدبانان جامعه وظیفه دارید این صحنه را تشخیص بدهید و نگذارید آتش به خیمه انقلاب بیفتد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک