پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ساعت ۷:۲۴

گزارش تصویری روز قدس در شهرستان های خراسان شمالی

مردم مومن و روزه دار خراسان شمالی امروز نیز آمده‌اند تا با لب های خشکیده، فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دهند و مشت های گره کرده از خشم را بر سر دشمن بکوبند برای لبیک گفتن به فرمان رهبری و اعلام برائت از دشمن، لحظه ای غفلت نمی‌کنند.
گزارش تصویری روز قدس در شهرستان های خراسان شمالی,

به گزارش عصر اترک، مردم مومن بجنورد از همه اقشار، پیر و جوان، کوچک و بزرگ از ساعتی قبل از آغاز برگزاری مراسم همچون سیلی خروشان به سوی میعادگاه های برگزاری راهپیمایی روز قدس در حرکت بودند.

 

 

به مناسبت روز قدس مردم شهرستان فاروج با حضور شکوهمند خود در این راهپیمایی از ملت مظلوم فلسطین اعلام حمایت کردند.

به گزارش راه فاروج؛ همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم فاروج نیز همزمان با کل کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و خشم و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس فریاد زدند، یقیناً این حضور پرشور مردم روز قدس را تا ابد در تاریخ جاودانه خواهد ساخت.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرمه، مردم شهر گرمه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهان همبستگی مسلمانان برای آزادسازی قدس شریف از دست اشغالگران صهیونیست شدند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور با حضور حماسی مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان جاجرم برگزار شد.

مردم روزه دار و مومن شهرستان جاجرم با حضور گسترده و سردادن فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری آشخانه،مردم مومن و روزه دار مانه وسملقان  امروز نیز آمدند و با لب های خشکیده، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و با مشت های گره کرده از خشم بر سر دشمن کوبیدند و با لبیک گفتن به فرمان رهبری و اعلام برائت از دشمن حضور خود را به جهانیان اثبات کردند.

 

 

مسولین و نیروهای نظامی و انتظامی با همراهی مردم مومن و روزه دار اسفراین امروزدر این هوای گرم نیز آمده‌اند تا با لب های خشکیده، فریاد «مرگ بر اسرائیل» سر دهند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک