شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ساعت ۷:۱۲

گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستان های خراسان شمالی

ائمه جمعه خراسان شمالی در آخرین جمعه ماه رمضان محور اصلی سخنان خود را موضوع قدس و آزادی فلسطین قرار دادند.
گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستان های خراسان شمالی,

به گزارش پایگاه خبری آشخانه، حجت الاسلام شریعتی نژاد گفت: به دلیل عقل و عرف باید از مردمی که اشغالگران آنان را از خانه اشان بیرون کرده اند،و هم در مقابل اعتراض آنان با گلوله آتشین  جواب می دهند و به کودک و جوان و پیر و زن و مرد رحم نمی کنند با توپ و موشک و بمب به آنان حمله می کنند.این خوی سبعانه صهیونیست بر اثر خونریزی فراوان،سیری ندارد،و اگر مسلمانان با هم متحد شوند،مانند نیروی مقاومت حزب الله لبنان و جوانان مقاوم فلسطین در مقابلشان بایستند،آنان از بین خواهند رفت.

وی افزود: نابودی اسرائیل به اتحاد ملتهای مسلمان بستگی دارد.که25سال دیگر نباید اسرائیل وجود داشته باشد. اگر دولتهای منطقه با ایران هماهنگ شوند،و ملتها متحد شوند،این غده سرطانی را که جز جنایت و خونریزی در منطقه فایده دیگری نداشته است،ازبین خواهند برد.

وی با اشاره به حرکت سپاه پاسداران با ارسال ذوالفقار بر سر داعشی ها گفت: پیام این حرکت مقتدرانه،به دشمنان و اذناب آنان بسیار آموزنده بود.که با مردان مقتدر شیر مرد و کار آزموده در نیافتند که اگر کوچکترین خطا کردند،بزرگترین ضربه را خواهند خورد.

 


قدس شریف اولویت شماره یک جهان اسلام است

به گزارش سپهرآیین، امام جمعه اسفراین با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در آخرین آدینه رمضان المبارک در مسجد اعظم امام خمینی(ره)، گفت: توفیق در بندگی در عرصه زندگانی مبتنی بر حرکت منطقی در مسیر سیر سالکان الی الله است.

حجت الاسلام «محمدیان» با اشاره به حادثه تروریستی هفتم تیر در دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه آیت الله دکتر «بهشتی» و حجت الاسلام « محمد حسن طیبی» نخستین نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، گفت: تقدیم 17 هزار شهید ترور در حوداث تروریستی از سوی دست نشاندگان آمریکا، اسرائیل و دیگر بدخواهان و دشمنان نظام همواره در لحظات حساس انقلاب اسلامی مایه دوام، بقا و استمرار جمهوری اسلامی ایران شده است، البته باید گفت که حادثه تروریستی 12 رمضان المبارک در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) نمونه ای از حوادث تروریستی دهه 60 بود.

وی با تاکید بر اینکه شهادت شماری دیگر از هم وطنان در حادثه هفدهم خرداد در مجلس شورای اسلامی هم مایه تکرار تاریخ در مقابل نسل کنونی شد، افزود: هفدهم خرداد در شرایط پس از انتخابات بار دیگر بهانه ای برای وحدت و انسجام امت شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اسفراین با تلنگری به سالروز ترور مقام معظم رهبری در سال 60، خاطر نشان کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره نقشه و دسیسه نابودی جمهوری اسلامی را در سر داشته اند که ناامید مانده اند.

وی با اشاره به حضور حماسی ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس که ابتکار بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: قدس شریف و فلسطین اولویت شماره یک و کماکان آمریکا و هم پیمانانش از جمله رژیم صهیونیستی دشمن شماره یک  جهان اسلام و امت اسلامی است.

 

روز قدس سمبل مبارزه با استکبار جهانی است

به گزارش پایگاه خبری جاجرم، نماز جمعه ی سیاسی عبادی این هفته ی شهرستان جاجرم به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی برگزار شد.

امام جمعه ی شهرستان جاجرم ضمن گرامیداشت روز قدس از مردم شرکت کننده در راهپیمایی تشکر کرد و ابراز داشت: روز قدس سمبل مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با اشاره به نیاز های انسان ها که در قرآن آمده اظهار داشت:  از مهم ترین دعاهایی که نیازهای اساسی است هدایت خود و فرزندان،تسلیم بودن در درگاه خداوند،قراردادن الگوی مناسب برای نسل آینده،استقامت در راه دین خدا، علم همراه با تقوا و حفظ از شر شیاطین، عاقبت بخیری، نجات از شر مستکبران، کسب توفیق شکر گذاری از نعمت های خداوند و داشتن اخلاق نیکو است.

خطیب نماز جمعه جاجرم ابراز داشت: ماه رمضان ماه نزول قرآن است که باید آن را قدر بدانیم. یکی از دشمنانی که قرآن برای ما مشخص کرده صهیونیست است.

وی افزود: اولین نقشه ای که دشمن علیه ما دارد این است که ما را از اسلام و قرآن جداکند دوم غافل شدن از سرمایه های دین است سوم گمراه کردن مردم از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی است بنابراین خیلی ساده اندیشی است که فکر کنیم میخواهند با ما دوست باشند و امیدشان این است که ما را مثل خودشان کنند.

موسوی با بیان اینکه دشمن میخواهد که ما اهل سازش باشیم تصریح کرد: آنها میخواهند که ملت ایران سنگر به سنگر عقب نشینی کند و به دنبال این است که قدرت ظاهریش را به ما غالب کند.

وی گفت: ازجمله حربه ها و نقشه های دشمن مسئله ی تحریم است. این ها راضی نیستند هیچ خیری به مسلمانان برسد لذا با بهانه های مختلف ایران را تحت فشار قرار می دهند مهم ترین نقشه شان براندازی نظام اسلامی است. مسئولین ما باید دربرابر تحریم های دشمن مراقبت کنند و پاسخ دندان شکنی به آمریکا بدهند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک